کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان:

رئيس‌جمهور آمريکا يک‌بار ديگر ثابت کرد، آمريکا شيطان بزرگ است

11 آبان 1396 ساعت 13:28

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: روز ملي مبارزه با استکبار جهاني امسال در پاسخ به ياوه‌گويي‌هاي ترامپ شکل متفاوت‌تري خواهد داشت. ياوه‌گويي‌هاي رئيس‌جمهور آمريکا يک‌بار ديگر ثابت کرد، آمريکا شيطان بزرگ است و نبايد فريب خدعه دست مخملي را خورد.


به گزارش جهانبین نیوز، حميد يزداني، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: تسخير لانه جاسوسي آمريکا به دست دانشجويان پيرو خط امام (ره)، تبعيد امام (ره) به ترکيه و کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران از رويدادهاي مهم  و حساس اين روز تاريخي در قبل و بعد از انقلاب اسلامي ايران است.

وي بابيان اينکه جنايت و  کشتار مردم و دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۷ چهره واقعي و جنايات آمريکا را نشان داد افزود: اين جنايات و کشتارهاي بي‌رحمانه توسط استکبار جهاني و در رأس آن آمريکا هرگز از ياد و خاطره ملت آزادي‌خواه ايران پاک نخواهد شد.

یزدانی با تأکيد بر اينکه  ۱۳ آبان نماد آزادي‌خواهي و استکبارستيزي ملت ايران اسلامي است تصريح کرد: بيداري، هوشياري و آگاهي مردم براي حضور در صحنه تنها راه مقابله با جنايات آمريکا و استکبار جهاني است.

هيچ‌کس جرأت کوچک‌ترين تعرضي را به کشور ندارد

وي ادامه داد: آمريکا خوي استکباري خود را همچنان دارد و به‌راحتي و  بدون هيچ اجازه‌اي وارد کشورها شده و بي‌نظمي و نا عدالتي و کشتار دران جا راه مي‌اندازد.

یزدانی تأکيد کرد: امروز ايران اسلامي به‌واسطه حضور نيروهاي انقلابي و قدرت نظامي امن‌ترين منطقه محسوب مي‌شود و هيچ‌کس جرأت کوچک‌ترين تعرضي را به کشور نيز نخواهد داشت.

وي با بيان اينکه حضور ملت در اين راهپيمايي جوابي دندان‌شکن به دشمنان است، تصريح کرد: ملت ايران در اين روز ثابت مي‌کنند که هميشه درصحنه حضور دارند و هيچ‌گاه عقب‌نشيني نمي‌کنند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان بابيان اينکه برنامه‌هاي روز ملي مبارزه با استکبار جهاني امسال در پاسخ به ياوه‌گويي‌هاي ترامپ شکل متفاوت‌تري خواهد داشت؛ خاطرنشان کرد: ياوه‌گويي‌هاي رئيس‌جمهور آمريکا يک‌بار ديگر ثابت کرد، آمريکا شيطان بزرگ است و نبايد فريب خدعه دست مخملي را خورد.

یزدانی تصريح کرد: فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به خود مي‌بالند که به‌عنوان سرباز ولايت و خادم مردم، همواره در صف مقدم و سنگر اولِ مقابله با استکبار جهاني ايستاده‌اند و اين پايبندي به آرمانِ والاي پاسداري از انقلاب اسلامي است که سپاه را هدف دشمني‌ها و بغض و کينه مستکبران عالم قرار داده است.

وي در پايان گفت: همان‌طور که فرمانده معظم کل قوا در بيانات حکيمانه خود تأکيد داشتند آمريکا بايد هم از سپاه که در مقابل آتش‌افروزي‌هاي ام‌الفساد و گروهک‌هاي پرورش‌يافته‌اش چون داعش ايستاده و روزبه‌روز به هدف نابودي آن‌ها نزديک مي‌شود؛ عصباني باشد.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 36911

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36911/رئيس-جمهور-آمريکا-يک-بار-ديگر-ثابت-شيطان-بزرگ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir