۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۳۶۹۰۲
معاون فرماندار کيار خبر داد

24 آبان اجلاس نماز در شهرستان کيار برگزار مي شود

معاون فرماندار کيار از برگزاري اجلاس نماز در شهرستان کيار خبر داد و گفت: با توجه به اهميت نماز و لزوم فرهنگ سازي در انجام اين واجب الهي با همکاري همه ادارات شهرستان کيار اجلاس نماز در شهرستان کيار برگزار مي شود.
24 آبان اجلاس نماز در شهرستان کيار برگزار مي شود
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار علي نصيريان در جلسه برنامه ريزي برگزاري اجلاس نماز شهرستان کيار که با حضور رئيس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختياري برگزار شد گفت: اهميت بالاي نماز بر هچ کس پوشيده نيست و به واسطه اين اهميت و ايجاد فرهنگ نماز در جامعه اجلاس نماز با همکاري ادارات و نهادهاي شهرستان کيار در اين شهرستان برگزار مي شود.

وي زمان برگزاري اجلاس نماز شهرستان کيار را ۲۴ آبان ماه اعلام کرد و گفت: مي طلبد در زمان باقي مانده تا روز برپايي اين اجلاس تمام توان و ظرفيت شهرستان هم ازطريق مردم و هم از طريق ادارات و نهادها به کار بسته شود تا ضمن برپايي مراسمي درخور و شان اين واجب الهي شاهد ثمرات اين اجلاس در آينده هم باشيم.

رئيس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختياري هم در جلسه برنامه ريزي اجلاس نماز شهرستان کيار گفت: همانگونه که در آيات و روايات بر اهميت نماز تاکيد شده است پس بايد تلاش کنيم برنامه ريزي ها به گونه اي انجام شود که اين اجلاس آنگونه که شايسته نماز است برپا شود.

وي افزود: هرچه داريم از نماز داريم و بايد تلاش کنيم و برنامه ريزي ها و اقدامات همه به گونه اي سمت و سو گيرد که به تقويت اصول و مباني ديني و اخلاقي از جمله نماز منجر شود.

در پايان اين جلسه معاون فرماندار کيار از مسئولان ادارات شهرستان کيار خواست در زمينه برگزاري شايسته و درخور شان اجلاس نماز از هرگونه تلاش و همکاري با عوامل برگزار کننده اين اجلاس مضايقه نکنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۷:۵۶

12 Jan 2020