۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۳۶۸۹۱
نويسنده‌ کتاب پايي که جا ماند در دانشگاه شهرکرد:

آنچه محاسبات نظام سطله را برهم زده وجود افرادي چون شهيد حججي است

نويسنده‌ کتاب پايي که جا ماند در دانشگاه شهرکرد گفت: آنچه محاسبات و پيش‌داوري‌هاي نظام سطله را در عداوت با ملت ايران برهم زده مشاهده‌ي پايبندي به خون شهدا، بصيرت و وجود افرادي چون شهيد حججي است.
آنچه محاسبات نظام سطله را برهم زده وجود افرادي چون شهيد حججي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ همايش مادران سه شهيدي استان چهارمحال و بختياري با حضور پرشور دانشگاهيان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

اين همايش با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمين نکونام نماينده‌ ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری، دکتر شايان شامحمدي رئيس دانشگاه شهرکرد، سردار اکبري فرمانده‌ي سپاه قمر بني‌هاشم (ع) استان، اعضاي هيأت رئيسه‌ دانشگاه، مسئولين دانشگاه فرهنگيان استان و جمع کثيري از دانشگاهيان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

مادر شهيد مدافع حرم، شهيد محسن حججي، مادران شهيدان اسکندري، اعتدال‌پور، زاهدي، هليسائي، شرافت، کريمي پيربلوطي و مرداني، فرزند شهيد شيرودي و همچنين جانباز سرافراز سيد ناصر حسيني‌پور ميهمانان اين همايش بودند.

رئيس دانشگاه شهرکرد ضمن خيرمقدم به حاضران به‌ ويژه مادر شهيد حججي و مادران سه شهيدي استان، حضور ايشان را در دانشگاه شهرکرد برگ زريني در تاريخ دانشگاه و موجب برکات معنوي دانست و گفت: به برکت خون مقدس شهدا دانشگاه شهرکرد به عنوان يکي از دانشگاه‌هاي مؤثر دنيا در چهلمين سالگرد تأسيس خود قرار گرفت.

وی افزود: امنيت و آرامش کنوني ما مديون ايستادگي شهدا در برابر استکبار جهاني است و تقدير زنده نگاه داشتن باورهاي اين آزادگان وظيفه‌ي امروز ما دانشگاهيان است.

نماينده‌ ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری نيز حضور پرشور دانشگاهيان را اقتضاي خون شهدا و قرارگيري حب شهيد در قلب مردم عنوان کرد و گفت: شهدا زنده‌ي کارساز هستند و خون آنها کاخ ظالم را نابود مي‌کند.


حجت‌الاسلام‌ و المسلمين نکونام افزود: اقدام دانشگاه شهرکرد جهت برگزاري همايشي با حضور مادران شهدا شايسته‌ي تقدير است و در ترسيم روحيات شهيدان، پرورش باورهاي آنها و ايجاد فضايي معنوي و ديني در محيط آموزش عالي نقش به سزايي دارد.

گفتني است در اين همايش پرشور معنوي، مادر شهيد حججي، مادران سه شهيدي استان، فرزند شهيد شيرودي و جانباز سرافراز سيد ناصر حسيني‌پور مورد تجليل قرار گرفتند.


سيد ناصر حسيني‌پور، از حاميان و برگزارکنندگان اين همايش تجليل نمود و گفت: مادران شهدا ميراث گران‌قدر جامعه هستند که با ايمان قوي غم از دست دادن فرزند خود را در راه پيروزي نظام و دين به جان خريدند.

اين جانباز سرافراز در ادامه خاطراتي از دوران دفاع مقدس و لزوم حق‌شناسي خون شهدا بيان نمود و افزود: مکتب جنگ ملت ايران با نظام سلطه، از قيام عاشورا الهام گرفته و با دست خالي و تنها با صلاح ايمان است.


نويسنده‌ي کتاب پايي که جا ماند يکي از مهم‌ترين مؤلفه‌ي قدرت ملت ايران را خون شهيد برشمرد و تصريح کرد: آنچه محاسبات و پيش‌داوري‌هاي نظام سطله را در عداوت با ملت ايران برهم زده مشاهده‌ي پايبندي به خون شهدا، بصيرت و وجود افرادي چون شهيد حججي است.

آناهيتا شيرودي فرزند شهيد شيرودي نيز در اين مراسم مرثيه‌اي پيرامون رشادت‌ها و جايگاه شهيد قرائت نمودند.

انتهای پیام1026ج /م920
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۸:۵۶

29 Dec 2019