۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۳۶۸۸۴
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان:

خيل عظيمي از شهداي جنگ تحميلي، دانش آموزان بودند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان گفت: اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران مرهون جان‌فشاني شهدا و ايثارگران است، خيل عظيمي از شهداي والامقام جنگ تحميلي، دانش‌آموزاني هستند که باجان و دل در جبهه‌هاي حق عليه باطل به نبرد با متجاوزان پرداختند.
خيل عظيمي از شهداي جنگ تحميلي، دانش آموزان بودند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد محمدرضا علوي در ديدار با دانش آموزان بسيجي شهرستان فارسان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانش‌آموز و علي‌الخصوص شهيد فهميده از دست‌اندرکاران تشكيل چنين جلسه‌اي قدرداني کرد اظهار کرد: بسيج دانش‌آموزي تركيب بسيار مباركي است و به بيان رهبر كبير انقلاب بسيج شجره طيبه‌اي است كه شکوفه‌هاي آن بوي عطر شهادت مي‌دهد.

وي بسيج دانش‌آموزي را خلاصه‌اي از خوبي‌ها قلمداد کرد و افزود: مخصوصاً وقتي در جمع دانش آموزان بسيجي باشيم اين محاسن را به‌خوبي مشاهده خواهيم کرد.

علوی تصريح کرد: هم‌اکنون جنگ، جنگ نرم است، دشمنان انقلاب از سپاه سيلي خورده‌اند و به‌صورت آشکارا به ميدان آمدند تا نظام را وادار به سازش کنند، مردم پشتوانه اين انقلاب هستند و در مقابل دشمنان جنايتکار هرگز کوتاه نمي‌آيند و پيروز ميدان خواهيم بود و اين انقلابي را که امام خميني (ره) شروع نمود با تقديم خون‌هاي شهداي گران‌قدر انشاالله آن را به نايب برحقش  امام زمان بسپاريم.

دانش‌آموزي که الگوي موفق در زندگي خود نداشته باشد، کارايي مفيد براي جامعه ندارد

به گفته وي، بايد امروز در فضاي مجازي به دنبال يافتن الگوهاي برتر و موفق بود تا اين الگوها را در خود شبيه‌سازي کرد لذا دانش‌آموزي که الگوي موفق در زندگي خود نداشته باشد، کارايي مفيد براي جامعه ندارد.

علوی به شکل‌گيري بسيج دانش‌آموزي اشاره داشت و گفت: شکل‌گيري بسيج دانش‌آموزي به دوران هشت سال دفاع مقدس باز مي‌گردد که دشمن تمام توان خود را براي از بين بردن توان مردمي و نظامي ملت ايران به کار برد ولي در برابر اراده پولادين ملت ولايتمدار ايران اسلامي که در صفوف منظم و مستحکم در مسير ولايت گام نهادند، شکست سختي خورد.

وي بابيان اينکه اقتدار نظام اسلامي مرهون جان‌فشاني شهدا و ايثارگران است، افزود: خيل عظيمي از شهداي والامقام جنگ تحميلي، دانش‌آموزاني هستند که باجان و دل در جبهه‌هاي حق عليه باطل به نبرد با متجاوزان پرداختند.

علوی بيان کرد: امروز در سايه رشادت‌هاي همان جوانان و دانش آموزان است که نظام اسلامي مي‌تواند باعزت و افتخار در عرصه‌هاي جهاني و بين‌المللي حاضر شود.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۹:۵۵

3 Feb 2020