۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۳۶۸۸۳
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال بختیاری تاکید کرد

لزوم تشکیل کارگزاری ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان در چهارمحال و بختیاری

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال بختیاری گفت: لازم است کارگزاری ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شود.
لزوم تشکیل کارگزاری ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ در نشست مشترک پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و رئیس امور شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور مسائل مربوط به شرکت های دانش بنیان استان بررسی شد.

در این نشست اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال بختیاری با ارائه گزارشی از وضعیت شرکت‌های دانش بنیان استان، عدم وجود کارگزاری ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان در استان، وجود موانع قانونی در ثبت شرکت توسط اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و همچنین وجود موانع قانونی برای حضور شرکت‌های دانش بنیانی که گرید پیمانکاری ندارند در مناقصات را از مهمترین موانع توسعه این شرکت‌ها در استان عنوان کرد و پیشنهاد داد کارگزاری ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شود.

در این ادامه سید محمد صاحبکار خراسانی رئیس امور شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: تمام تلاش این معاونت این است که این شرکت ها از نظر کمی و کیفی گسترش پیدا کرده و بتوانند در حوزه علم و فناوری و نیز در حوزه های اقتصادی کار های بزرگی انجام دهند.

وی با اشاره به قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: اینکه هر قانونی نیاز به اصلاح و روزآمدسازی دارد امری بدیهی است و ما باید در چند سال آینده جهت کامل‌تر شدن و اجرایی شدن این قانون بصورت کامل، تلاش کنیم.

صاحبکار خراسانی افزود برخی موارد در قانون آمده است، ولی برای فعال‌سازی آن نیاز به تهیه دستورالعمل‌های تفضیلی‌تر و دقیق‌تر است.

رئیس امور شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ررئیس جمهور از پیگیری جهت ایجاد کارگروه‌های استانی رفع موانع شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و قول مساعد داد در خصوص مشکلات مطرح شده از طرق مختلف تلاش خواهد نمود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۶:۲۱

27 Dec 2019