کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار غیب پرور:

مردم ایران در مقابل زورگویی مستکبران امت واحده هستند

9 آبان 1396 ساعت 11:39

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران همواره در مقابل زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستاده است و مردم ایران و جریانات سیاسی کشور در مقابل زورگویی و زیاده‌طلبی مستکبران همیشه امت واحده هستند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ با تاکید بر نقش بی‌بدیل جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: همانگونه که دانش آموزان و دانشجویان با حضور فعال خود در دوران مبارزات انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌ موثری داشتند در استمرار و پیشبرد اهداف بلند نظام اسلامی نیز نقش تعیین کننده‌ای دارند.

وی با اشاره به فعالیت های بسیج دانش آموزی افزود: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج توجه و تقویت بسیج دانش آموزی در مدارس و جامعه است چرا که معتقدیم آینده انقلاب اسلامی و کشور عزیز ایران متعلق به دانش آموزانِ امروز است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جهاد علمی که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است عنوان کرد: اولین اولویت دانش آموزان و دانشجویان باید تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در امر جهاد علمی باشد، به گونه‌ای که کشور عزیزمان سرآمد‌ کشورهای منطقه و جهان در تولید و رشد علمی شود.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار داشت: امروز اگر به رفتار و منش دانش آموزان بسیجی نگاه کنیم، در بین آن‌ها شهید فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌های زیادی خواهیم یافت که هر کدام به نوعی در عرصه علم و عرصه‌های مورد نیاز کشور در حال خدمت به مردم هستند.

سردار غیب پرور با اشاره به رویکرد مسجد محوری در برنامه‌های بسیج گفت: حضور دانش آموزان، دانشجویان و جوانان در مساجد و انجام برنامه‌های بسیج با هماهنگی هیئت امناء، در پویایی و نقش آفرینی مساجد بسیار موثر است و یکی از طرح‌هایی که در بسیج دانش آموزی دنبال می‌شود اتصال و ارتباط برقرار نمودن دانش آموزان با مساجد است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم ایران و جریانات سیاسی کشور در مقابل زورگویی و زیاده‌طلبی مستکبران همیشه امت واحده هستند افزود: همه‌ی ما تحت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حفظ اتحاد و انسجام ملی خود، ایران اسلامی را به فضل خداوند در همه‌ی ابعاد به قله‌های افتخار آمیز پیشرفت و تعالی خواهیم رساند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 36873

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36873/مردم-ایران-مقابل-زورگویی-مستکبران-امت-واحده-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir