۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۳۶۸۳۹

کوهرنگ قهرمان چهارمين المپياد ورزشي روستائيان چهارمحال و بختياري شد

چهارمين المپياد ورزشي روستائيان چهارمحال و بختياري با قهرماني تيم کوهرنگ به پايان رسيد.
کوهرنگ قهرمان چهارمين المپياد ورزشي روستائيان چهارمحال و بختياري شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، چهارمين المپياد ورزشي روستاييان استان با عنوان مال‌کنون با حضور غلامرضا جعفري، رئيس فدراسيون ورزش‌هاي روستايي و بازي‌هاي بومي و محلي برگزار شد که در پايان تيم کوهرنگ با کسب 61 امتياز عنوان قهرماني را از آن خود کرد.

در اين مسابقات 150 ورزشکار خانم و آقا از شهرستان‌هاي سامان، شهرکرد، کوهرنگ، فارسان، اردل و لردگان با يکدگر رقابت کردند و تيم‌هاي فارسان و اردل الف با 58 و 55 امتياز به مقام‌هاي دوم و سوم رسيدند.

همچنين در بخش انفرادي بانوان و در مسابقات حمل پوشال، الهام معين از فارسان، عاطفه خسروي از کوهرنگ و مهشيد يزدان پناه از تيم اردل الف به مقام‌هاي اول تا سوم دست يافتند.

در مسابقات هفت‌سنگ مهارتي هم زينب نادري از اردل الف مقام اول را به دست آورد و فاطمه چراغ زاده از شهرکرد و سميه محمودي از فارسان دوم و سوم شدند.

زينب احمدي از کوهرنگ، اکرم اميدي از فارسان و صغري اسماعيلي از تيم اردل الف هم در رشته دال پلان به ترتيب عناوين اول تا سوم را از آن خود کردند.

چهارمين المپياد ورزشي روستاييان چهارمحال و بختياري در بخش آقايان هم در رشته‌هاي غازقلنگ (لي‌لي مرحله‌اي)، هفت‌سنگ مهارتي و دال پلان برگزار شد که در رشته غازقلنگ، کمال موسوي از شهرکرد، رضا نصيري از اردل الف و جواد خداداديان از اردل ب به مقام‌هاي اول تا سوم رسيدند.

مقام نخست رشته هفت‌سنگ مهارتي آقايان را هم اصلان غيبي پور از کوهرنگ به دست آورد. مقام‌هاي دوم و سوم اين رشته ورزشي به جواد علوي از شهرکرد و سالار رئيسي از اردل الف رسيد.

در رشته دال پلان هم علي سالاري از کوهرنگ، فرشاد غيبي پور از کوهرنگ و محمد اسلامي از فارسان اول تا سوم شدند.

چهارمين المپياد ورزشي روستاييان چهارمحال و بختياري با عنوان مال‌کنون همراه با پخت آش و نان محلي، برپايي 10 غرفه عرضه صنايع‌دستي و مجمع ساليانه هيئت‌ ورزش‌هاي روستايي و بازي‌هاي بومي و محلي در بوستان بي‌بي مريم اردل برگزار شد.


انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۶:۰۰

18 Jan 2020