۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۶۸۲۶
همزمان با هفته بسيج دانش‌آموزي

زنگ ايثار و مقاومت در مدارس بروجن نواخته شد

همزمان با هفته بسيج دانش‌آموزي زنگ ايثار و مقاومت در مدرسه نمونه امام خميني (ره) بروجن نواخته شد.
زنگ ايثار و مقاومت در مدارس بروجن نواخته شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، صبح امروز در آييني با حضور جمعي از مسئولان شهرستاني زنگ ايثار و مقاومت در دبيرستان پسرانه نمونه امام خميني (ره) بروجن به صدا درآمد.

مسئول حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي بروجن در حاشيه برگزاري اين مراسم از اجراي برنامه‌هاي ويژه هفته بسيج دانش‌آموزان در مدارس خبر داد و گفت: همزمان با اين هفته برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري و ورزشي در سطح مدارس بروجن برگزار مي شود.

محمود زماني اضافه کرد: نشست هاي بصيرتي، حضور دانش آموزان بسيجي در نماز جمعه و راهپيمايي ۱۳ آبان، اجراي برنامه‌هاي پدافند غيرعامل، برگزاري يادواره شهدا، همايش فصلي فرمانده هان بسيج و گلباران قبور شهدا از جمله مهمترين برنامه هاي هفته بسيج دانش آموزي در بروجن است.

زماني همچنين از حضور دانش آموزان در راهپيمايي روز ۱۳ آبان خبر داد و گفت: امسال دانش آموزان شهرستان بروجن همپاي همه اقشار مردم پاسخ اظهارات وقيحانه رئيس‌جمهور گستاخ آمريکا را خواهند داد.

وي ضمن بيان اين که بسيج از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوري موفق و همه‌جانبه داشته است، گفت: بسيج دانش‌آموزي نيز توانسته در زمينه‌هاي مختلف اثرگذاري خود را نشان دهد.

زماني با اشاره به اين که بسيج از زمان تاسيس تاکنون منشاء خير و برکت براي کشور بوده است، افزود: ثمرات اين شجره طيبه روز به روز گسترده تر مي شود.

مسئول حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي بروجن ضمن تاکيد بر اين که دانش‌آموزان بايد شهدا را به عنوان الگوي عملي خود در زندگي قرار دهند، گفت: امروز به برکت خون شهدا دانش‌آموزان توانسته‌اند مدارج عالي علمي را طي کرده و به پيشرفت‌هاي عظيمي در علوم مختلف دست يابند.

وي اضافه کرد: دانش آموزان مي توانند با درس خواندن و رسيدن به درجات عالي علمي به وصيت شهداء عمل کرده و همواره شهداء را الگو و سرمشق زندگي خود قرار دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۷:۱۴

31 Dec 2019