۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۳۶۸۲۱
معاون علمی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد:

ارتقای سطح علمی دانشجویان، هدف اصلی دانشگاه است

معاون علمی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: از ابتداي تابستان سال جاري اقدام به برگزاري دوره ها و کارگاه هاي آموزشي متعددي جهت ارتقاي سطح علمي و آگاهي دانشجويان شد.
ارتقای سطح علمی دانشجویان، هدف اصلی دانشگاه است
به گزارش جهانبین نیوز محمد ايزدي معاون علمي و پژوهشي حوزه بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد در گفت‌وگو با منطقه آزاد، درخصوص فعاليت و تصميمات معاونت علمي ناحيه بسيج دانشجويي استان و حوزه بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد گفت: از ابتداي تابستان سال جاري اقدام به برگزاري دوره ها و کارگاه هاي آموزشي متعددي جهت ارتقاي سطح علمي و آگاهي دانشجويان شد.

وی ادامه داد: اين کارگاه هاي آموزشي که با استقبال گسترده دانشجويان و حتي اساتيد رو به رو بود در يک برنامه آموزشي فشرده و با هدف انتقال دانش و منطبق با دانش و فناوري هاي روز تشکيل شد.



وي در ادامه ابراز داشت: اين دوره‌هاي آموزشي با دعوت از محسن حيدري بني يکي از چهره‌هاي علمي نام آشنا و از افتخارات استان‌مان برگزار شده و محوريت اصلي آنها در زمينه روش تحقيق، نحوه نگارش مقالات علمي، نانوفناوري، نحوه استفاده از نرم افزارهاي رايانه اي به خصوص نرم‌افزارهاي مهندسي، برگزاري کلاس‌هاي آمادگي آزمون TOEFL و هم چنين کلاس‌هاي آمادگي آزمون هاي کارشناسي ارشد و دکتري در رشته‌هاي فني و مهندسي بوده است.



ايزدي افزود: اميد است بتوانيم در سطوح بالاتر، از اين پژوهشگر و نخبه جوان استان استفاده کنيم.

وی در پايان ضمن آرزوي توفيق براي دانشجويان و اساتيد گرانقدر افزود: اميد آن را داريم که بتوانيم گامي هرچند کوچک در راستاي اعتلاي ميهن عزيزمان ايران برداريم.
انتهاي پيام1026ج/920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۲:۰۰

29 Dec 2019