۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۳۶۸۲۰
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

هرگونه اظهارنظر بی‌جای استکبار جهانی اتحاد و همبستگی ملت را به دنبال دارد/ فرهنگیان و دانش‌آموزان دست از حمایت سپاه برنخواهند داشت

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه سپاه جزئی از پیکره اقیانوس خروشان این ملت است گفت: امسال ۱۳ آبان را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار و اثبات خواهیم کرد هرگونه مداخله اجانب و بیگانگان و هرگونه اظهارنظر بی‌جای استکبار جهانی باعث اتحاد و همبستگی بیشتر ما می‌شود.
هرگونه اظهارنظر بی‌جای استکبار جهانی اتحاد و همبستگی ملت را به دنبال دارد/ فرهنگیان و دانش‌آموزان دست از حمایت سپاه برنخواهند داشت
به گزارش جهانبین نیوز؛ بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در جلسه اعلام حمایت و همبستگی مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش با فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان با اشاره به قرارگیری در آستانه اربعین سید و سالار شهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تسلیت این ایام اظهار کرد: همچنین در آستانه ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرار گرفته‌ایم و این روز را گرامی می‌داریم و درود می‌فرستیم بر روح و روان شهدای دانش‌آموز و امام شهدا.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور سه حادثه مهم در سه مقطع متفاوت است خاطرنشان کرد: اولین مورد ۱۳ آبان ۱۳۴۳ است که منجر به تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه شد، اتفاق دیگر که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ رخ داد، جمعی از دانش‌آموزان تهران همگام با مردم در اعتراض به رژیم شاهنشاهی تجمع کرده و به خاک و خون کشیده شدند و حادثه دیگر در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ اتفاق افتاد و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان بود.

امیدی ادامه داد: فصل مشترک هر سه رویداد تاریخی مبارزه با آمریکا و فزونی‌طلبی‌های این کشور و استکبارستیزی و مبارزه با استکبار جهانی بود.

فرهنگیان و دانش‌آموزان دست از حمایت سپاه برنخواهند داشت

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در آستانه این روز فرصت را مقتنم دانسته و در حضور فرماندهان سپاه هستیم برای اعلام حمایت و هم‌بستگی با این مجموعه عظیم و هم اینکه محکوم کنیم اظهارات سخیف‌، مداخله‌جویانه و تفرقه‌آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی و پاسداران و حامیان این انقلاب شکوهمند را که اخیرا بیان شد.

وی با تاکید بر اینکه ما به نمایندگی از همه فرهنگیان و دانش آموزان استان امروز اینجا هستیم که اعلام کنیم سپاهیان و بسیجیان از توده‌های مردم، در کنار مردم و از بطن و متن جامعه هستند و همه در کنار همدیگر از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

امیدی با اشاره به اینکه ما اعلام می‌داریم سپاه تنها یک واحد نظامی نیست بلکه در بطن و متن جامعه و برخاسته از توده‌های مردمی‌ست و همه اقشار جامعه به نوعی پاسدار هستند و در کنار هم هستیم یادآور شد: اگر تعرضی به سپاه یا هر کدام از ارکان انقلاب شود توهین به کیان انقلاب است و ما امروز اینجاییم که اعلام داریم به عنوان جامعه بزرگ فرهنگی و دانش‌آموزان همچنان که در پیروزی انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرین بوده، جزء پیش‌قراولان بودیم و دوشادوش سپاهیان و بسیجیان در تمامی عرصه‌های انقلاب و در پاسداست انقلاب دست از حمایت این عزیزان برنخواهیم داشت.

سپاه جزئی از پیکره اقیانوس خروشان این ملت است

امیدی با تاکید بر اینکه سپاه جزئی از پیکره اقیانوس خروشان این ملت است بیان داشت: امسال ۱۳ آبان را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار و اثبات خواهیم کرد هرگونه مداخله اجانب و بیگانگان و هرگونه اظهارنظر بی‌جای استکبار جهانی باعث اتحاد و همبستگی بیشتر ما می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ما در مقابل منافع کشور و حفظ دستاوردهای کشورمان دست در دست هم داریم و ید واحده هستیم، لذا اگر چنین اظهارات سخیفی بیان می‌شود نتیجه آن همبستگی همه اقشار است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۸:۲۷

3 Feb 2020