۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۳۶۸۱۹
فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سخنان ترامپ اعترافی بود بر قدرت ایران در منطقه و شکست‌های آمریکا/گزینه نظامی برای آمریکا خاتمه‌یافته، است

فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس انقلاب ما هم تثبیت و هم به جهان صادر شد گفت: در این مدت توان دفاعی کشور که در ابتدای انقلاب زیاد سازمان‌یافته نبود سر و سامان یافت و بعد از جنگ جوانان ما هم تهدید و هم تحریم را باور کردند.
سخنان ترامپ اعترافی بود بر قدرت ایران در منطقه و شکست‌های آمریکا/گزینه نظامی برای آمریکا خاتمه‌یافته، است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌ محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در جلسه اعلام حمایت و همبستگی مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش با فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان با اشاره به نزدیکی به هفته استکبارستیزی اظهار کرد: هر روز این هفته با یک عنوان نام‌گذاری شده است و در این هفته ملت ایران با حضور خود نشان خواهند داد حمایت خود را و پاسخ محکمی به بیانات سخیف رئیس جمهور آمریکا می‌دهند.

وی به نام جعلی که رئیس جمهور آمریکا برای خلیج فارس به کار برد اشاره و اضافه کرد: ما افرادی را که از نامی جعلی برای خلیج فارس استفاده می‌کنند ارجاع می‌دهیم به نوشته‌هایی که بر روی قبر سربازان‌شان که در خلیج همیشه فارس کشته شدند و به مدال‌های ذلتی که به سربازان خود دادند و نام خلیج فارس بر روی بر و مدال‌های ذلت این سربازان نوشته شده است.

سردار اکبری با تاکید بر اینکه ترامپ در سفر به عربستان به دنبال دوشیدن اعراب بود و این طبیعی است که کسی که بهره‌ایی از جایی ببرد باید در جایی دیگر برایش جبران کند خاطرنشان کرد: دلیل استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس جبران برای عربستان بود که خوشبختانه هیچ حمایتی از کشورهای استکبار نشد.

وی با اشاره به رسالت ذاتی سپاه پاسداران افزود: رسالت این نهاد حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب است که در مکان‌ها، موقعیت‌ها و... ماموریت‌های خاصی برای سپاه تعریف می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: یک روز سپاه در بعد امنیتی و دفاعی و روز دیگر در بعد فرهنگی، محرومیت‌زدایی، سازندگی، اقتصادی و... وارد عمل می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمنان واقعی ما بعد از انقلاب اسلامی به دنبال براندازی این نظام بودند و تلاش بسیاری در این راه کرده و نهایتا با پشتیبانی شرق و غرب جنگ هشت ساله را به راه انداختند که در تاریخ دو برابر جنگ جهانی دوم و پنج برابر جنگ جهانی اول به درازا کشید اما دشمنان دیدند که ما در جنگ هشت ساله حفظ ارضی خود را کامل داشتیم و اجازه ندادیم یک وجب از خاک‌مان از کشور جدا شود.

در هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی هم تثبیت و هم به جهان صادر شد

سردار اکبری با تاکید بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس انقلاب ما هم تثبیت و هم به جهان صادر شد یادآور شد: در این مدت توان دفاعی کشور که در ابتدای انقلاب زیاد سازمان‌یافته نبود سر و سامان یافت و بعد از جنگ جوانان ما هم تهدید و هم تحریم را باور کردند و شعار ما می‌توانیم را تحقق بخشیدند و امروز افتخار نیروهای مسلح ما این است که توان بازدارندگی بسیار زیادی دارند.

وی با بیان اینکه ترامپ در سخنان خود به ظهور قدرت در منطقه اشاره کرد که همان جمهوری اسلامی ایران است اضافه کرد: سخنان ترامپ اعترافی بود بر قدرت ایران در منطقه و شکست‌های خود، چون آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی زیادی داشتند که جمهوری اسلامی را در ۴۰ سال گذشته تضعیف کنند اما سخنان ترامپ به ما نشان داد راهی که ما می‌رویم راه درستی است.

فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ اعتمادسازی بین‌المللی پشتیبان آمریکا نشده است و گزینه نظامی برای آمریکا خاتمه یافته است هرچند بارها به این گزینه‌ها اشاره کرده اما این گزینه‌ها هیچ اعتباری ندارند.

وی تاکید کرد: امروز همه به این یقین رسیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست و مذاکره برای کشور عزت نمی‌آورد و نباید به دنبال مذاکره بود، ما پاسداران برای ادامه راه خود مصمم هستیم چون ملت عزیز ایران به عنوان حامی خود داریم.

وی ادامه داد: امروز جامعه فرهنگی اینجا حضور دارند که بگویند ما هم یک پاسداریم و ان شاالله ملت در روز ۱۳ آبان اعلام می‌کنند که ما همه یک پاسدار هستیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۶:۴۷

1 Jan 2020