۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۳۶۸۰۹
امام جمعه سابق بروجن:

ولايت، خط قرمز مردم چهارمحال و بختياري است/فعالين فتنه هيچ جايگاهي در مناصب کليدي ندارند

امام جمعه سابق بروجن ضمن بيان اين که خط قرمز مردم استان چهارمحال و بختياري ولايت، رهبري و ارزش هاي جمهوري اسلامي است، تصريح کرد: هر شخصي که با فتنه در هر دوراني چه در سال 88 و چه در سال 78 کوچترين ارتباطي داشته قطعا نبايد هيچ جايگاهي در پست ها و مناصب کليدي جمهوري اسلامي داشته باشد.
ولايت، خط قرمز مردم چهارمحال و بختياري است/فعالين فتنه هيچ جايگاهي در مناصب کليدي ندارند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام دکتر رضا سادت فر ضمن اشاره به گزينه هاي احتمالي استانداري چهارمحال وبختياري در گفتگو با کلار، اظهار داشت: در شرايط فعلي به نظر مي رسد جامعه محتاج به افرادي فعال و پويا است که قصد خدمت داشته باشند.

وي با اشاره به اين که خط قرمز مردم استان چهارمحال و بختياري ولايت، رهبري و ارزش هاي جمهوري اسلامي است و در مراحل مختلف به اثبات رسانده اند، گفت: اگر فردي که به عنوان استاندار چهارمحال و بختياري معرفي مي شود انسان ولايت مدار و خدومي باشد مورد حمايت مردم قرار مي گيرد و مي تواند در اين استان موفق باشد.

سعادت فر تصريح کرد: اگر استاندار آينده فردي فعال و پويا نباشد و تعهدي به خطوط قرمز نظام نداشته باشد قطعا در بين مردم محبوبيتي نخواهد داشت و هرگز نمي تواند موفقيتي کسب کند؛ مردم او را از گردونه خدمت حذف خواهند کرد.

فعالين فتنه هيچ جايگاهي در مناصب کليدي ندارند

وي ادامه داد: نمايندگان استان چهارمحال و بختياري هم بايستي فارغ از مصالح منطقه اي خود مصلحت تمام استان را در نظر بگيرند و براي آنها هم وحدت و خدمت گذاري دغدغه و اولويت در بحث انتخاب استاندار باشد.

حجت الاسلام سعادت فر همچنين فتنه را يکي از خطوط قرمزي دانست که نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در عزل و نصب ها بايد مورد توجه قرار دهند.

وي تصريح کرد: هر شخصي که با فتنه در هر دوراني چه در سال ۸۸ و چه در سال ۷۸ کوچترين ارتباطي داشته قطعا نبايد هيچ جايگاهي در پست ها و مناصب کليدي جمهوري اسلامي داشته باشد.

نمايندگان مجلس همسو با نماينده ولي فقيه گام بردارند

امام جمعه سابق بروجن گفت: نمايندگان مجلس اگر مي خواهند محبوبيت و آراء آنها در بين مردم حفظ شود بايستي در انتخاب استاندار چهارمحال و بختياري دقت لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که مردم استان چهارمحال و بختياري با هيچ شخصي تعارف ندارند، گفت: اگر فردي متعهد و اهل خدمت باشد مردم اين استان با مهمان نوازي از وي استقبال مي کنند.

وي همچنين تاکيد کرد: نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي در عزل و نصب هاي استان هماهنگ و همسو با نماينده ولي فقيه در استان قدم بردارند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۱:۴۲

5 Jan 2020