۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۳۶۷۸۹
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه بروجن خبر داد

راهپيمايي اربعين از بروجن تا امام زاده مير حيدر شاه نقنه/ 10 موکب در مسير پياده روي برپا مي شود

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان بروجن گفت: مراسم راهپيمايي بزرگ اربعين از مقابل مسجد حاج کرامت آغاز و به امام زاده ميرحيدر شاه در شهر نقنه ختم مي شود.
راهپيمايي اربعين از بروجن تا امام زاده مير حيدر شاه نقنه/ 10 موکب در مسير پياده روي برپا مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام نصرا... سليماني در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: راهپيمايي بزرگ اربعين با حضور اقشار مختلف مردم از مسجد حاج کرامت شهر بروجن تا امام زاده ميرحيدر شاه نقنه برگزار مي شود.

سليماني با اشاره به اين که ۱۰ موکب در طول اين مسير براي عزاداران اربعين حسيني پيش بيني شده است، افزود: مردم عزادار بروجن در طول مسير پنج کيلومتر و امام زاده مير حيدر شاه شهر نقنه با سينه زني و نوحه خواني به سوگواري اربعين مي پردازند.

وي با اشاره به اين که مساجد شهر نقنه هر کدام جداگانه اقدام به پرپايي موکب مي کنند، گفت: پس از عزاداري در امامزاده مير حيدر شاه نقنه نماز ظهر و عصر به جماعت اقامه مي شود.

حجت الاسلام سليماني به حضور پرشور و گسترده مردم بروجن در مراسم راهپيمايي اربعين سال گذشته اشاره کرد و گفت: مراسم راهپيمايي امسال ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه هيجدهم آبان ماه جاري همزمان با اربعين حسيني از مقابل مسجد حاج کرامت بروجن آغاز و در امام زاده ميرحيدر شاه نقنه به پايان مي رسد.

سليماني با بيان اين که حرکت عظيم راهپيمايي اربعين به برکت امام حسين (ع) باعث افزايش وحدت ميان مسلمين و آزادي خواهان جهان شده است، افزود: در واقع اربعين نشانه وحدت بين مسلمانان و تذکري براي دشمنان اسلام است.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان بروجن با اشاره به حديث "اکرمو اولادي" از پيامبر اکرم، گفت: مردم شهرستان بروجن با لبيک به فرمايش پيامبر (ص) در روز اربعين هرچه باشکوه تر از سال قبل شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام سليماني از عموم مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه شهرستان بروجن جهت حضور در اين مراسم بزرگ معنوي دعوت کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۸:۱۷

28 Dec 2019