۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۶۷۵۶
فرماندار شهرستان اردل:

خانواده‌ها مراقب دام‌های اعتیاد در مسیر جوانان باشند

محمد نوذري گفت: يکي از مشکلات جامعه افزايش آسيب هاي اجتماعي از جمله اعتياد است که مي بايست خانواده ها در اين خصوص هوشيار باشند تا فرزندانشان به اين دام گرفتار نشوند.
خانواده‌ها مراقب دام‌های اعتیاد در مسیر جوانان باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در آئين اولين افتتاحيه موسسه داوري شهرستان اردل که با حضور مسئولين شهرستان اردل ۱۰۰ نفر از وکلا،حقوقدانان، اعضاي شوراي حل اختلاف و معتمدين در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزارر شد گفت: اين موسسه باعث سرعت بخشيدن به پيشبرد امورات دادگستري و حذف تشريفات قضاوت در فرآيند داوري مي شود.

نوذري افزود: در دسترس بودن داوران نسبت به مراجع قضايي، نامحدود بودن امکان داوري و معرفي داوران از محاسن اين موسسه است.

وي با اشاره به افزايش آسيب هاي اجتماعي به خصوص افزايش آمار اعتياد در جامعه اظها کرد: اعتياد اثرات مخرب بسيار زيادي در شخص، خانواده‌ها و جوامع دارد و لازم است که همه مردم براي مقابله با اعتياد پيش‌قدم شوند.

نوذری بر پيشگيري از اين آسيب اجتماعي تاکيد کرد و گفت: آگاهي خانواده ها نسبت به اين تهديد اجتماعي و اطلاع رساني به جوانان و آشنا نمودن آنها با معضلات اعتياد يکي از مهمترين راه‌هاي پيشگيري از آن است.

نوذري اضافه کرد: برگزاري کارگاه هاي آموزشي و ترويج سبک زندگي از مهمترين راهکارهاي آشنايي جوانان و نوجوانان با اين معضل خانمان سوز است.

فرماندار شهرستان اردل همچنين به نقش مهم خانواده در آگاه‌سازي فرزندان خود نسبت به مواد اعتياد آور اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده بايد نسبت به رفت و آمد فرزندان خود و جلوگيري از آشنايي آنها با دوستان ناباب توجه بيشتري داشته باشند.

نوذري در ادامه بر ضرورت فرهنگ‌سازي پيشگيري از اعتياد تاکيد کرد و گفت: بايد با برگزاري کارگاه هاي آموزشي و همايش هاي آموزشي مردم را با مضرات مواد مخدر و آسيب هاي ناشي از آن آشنا گردانيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۱:۴۱

27 Dec 2019