۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۳۶۷۲۸

"کي يار" فرصت مغتنم معرفي استان چهارمحال و بختياري

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار گفت: جشنواره عکاسي چهارمحال و بختياري فرصت مناسبي براي معرفي استان چهارمحال و بختياري است.
"کي يار" فرصت مغتنم معرفي استان چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز  نیوز  به نقل از کیار بیدار سيد یدالله حسيني  گفت: به همت هنرمندان شهرستان کيار و حمايت هاي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري سومين دوره جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري در حال برگزاري است و طي دوره هاي برگزار شده تصاوير بکر، زيبا و خارق العاده اي در موضوعات انتخاب شده از اقصي النقاط استان چهارمحال و بختياري به دبير خانه جشنواره ارسال شده است.

وي گفت: براي محتوي بخشي به جشنواره و هدفمند نمودن آثار ارسالي هنرمندان به دبير خانه موضوعاتي از ابتدا تا کنون براي جشنواره انتخاب شده است و اکنون که در سومين دوره از برگزاري جشنواره عکس چهارمحال و بختياري قرارداريم سه موضوع اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال، جاذبه هاي گردشگري چهارمحال و بختياري و شهرستان کيار در قاب تصوير انتخاب شد است که از زمان انتشار فراخوان جشنواره لطف هنرمندان شامل حال برگزار کنندگان اين جشنواره گرديد و آثار متعددي به دبيرخانه ارسال شده است.

حسيني افزود: اولين موضوع انتخاب شده براي اين جشنواره شعار سال ۱۳۹۶است که در آغاز سال مقام معظم رهبري اين شعار را براي جهت دهي همه ي فعاليت ها در سال ۱۳۹۶اانتخاب و تبيين نمودند که دست اندر کاران برگزاري جشنواره کي يار هم به واسطه اهميت اين شعار و همچنين متناسب بودن آن با وضعيت استان چهارمحال و بختياري آن را به عنوان يکي از موضوعات جشنواره انتخاب کردند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار گفت: در اين راستا هنرمندان مي توانندتصاوير مشاغل سنتي استان چهارمحال و بختياري که از بين رفته يا در معرض نابودي قرار گرفته اند، تصاويري از مصاديق احياء اقتصاد مقاومتي در زمينه هاي مختلف و ....را عکاسي و براي دبيرخانه جشنواره کي يار ارسال نمايند.

وي در توضيح مووع دوم جشنواره کي يار هم گفت: استان چهارمحال و بختياري به واسطه موقعيت جغرافيايي، طبيعت، پوشش گياهي و ....به عنوان يکي از استان هايي شناخته مي شود که ار قابليت گردشگري بسيار بالايي برخوردار است اما متاسفانه کمتر توانسته ايم از اين قابليت بهره برداري نمائيم که ستاد برگزاري جشنواره کي يار پس از بحث و بررسي هاي فراوان دومين موضوع جشنواره کي يار را معرفي جاذبه هاي گردشگري چهارمحال و بختياري انتخاب نمود.

حسيني بيان داشت: معرفي جاذبه هاي طبيعي، تفريحي، تاريخي، مذهبي، اداب و رسوم بي بديل بختياري، کوچ عشاير و ....همه و همه در زمره اين موضوع قرار مي گيرند که اميدواريم هنرمندان عکاس آثار زيبا و ممتاز خود را در اين موضوع به دبير خانه جشنواره کي يار ارسال نمايند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار سومين موضوع جشنواره کي يار را شهرستان کيار در قاب تصوير بعنوان نمود و افزود: هر چند شهرستان کيار به عنوان يکي از شهرستان هاي ۹گانه چهارمحال و بختياري است اما ويژگي هاي خاص و منحصر بفرد موجود در نقاط مختلف کيار ستاد برگزاري جشنواره کي يار را برآن داشت که يکي از موضوعات جشنواره را به صورت اختصاصي به معرفي شهرستان کيار اختصاص دهد تا در کنار آثاري که در مضوعات مختلف از چشم اندازها، توانمندي ها و قابليت ها و حتي کمي ها و کاستي هاي استان چهارمحال و بختياري به دبير خانه جشنواره ارسال مي شود اين شهرستان هم به عنوان شهرستان ميزبان جشنواره فرصتي براي بروز و ظهور بيابد.

سيد يدالله حسيني در پايان گفت: پايان آبان ماه آخرين فرصت ارسال آثار هنرمندان عکاس به دبيرخانه جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري است که اميدواريم هنرمندان عکاس آثار توليدي خود را در موضوعات عنوان شده و در مهلت مقرر به دبير خانه جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري کي يار ارسال نمايند.

وي شماره تماس ۳۲۶۲۴۲۳۲-۰۳۸ را به عنوان پل ارتباطي هنرمندان گرامي و کسب اطلاعات بيشتر در زمينه جشنواره کي يار از دبير خانه جشنواره معرفي کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۲:۴۳

24 Jan 2020