۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۳۶۷۲۱
خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

آمريکا تحت هيچ شرايطي قابل اعتماد نيست/برجام هيچ نتيجه اي نداشت

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن ضمن بيان اين که قابل اعتماد نبودن آمريکا به همه دنيا آشکار شده است، تصريح کرد: دولت مدت ها وقت کشور را صرف مذاکره کرد و نه تنها هيچ نتيجه اي نداشت بلکه غربي ها تحريم ها را بيشتر کردند.
آمريکا تحت هيچ شرايطي قابل اعتماد نيست/برجام هيچ نتيجه اي نداشت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد محمد تقوي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي و با اشاره به اینکه آمريکا تحت هيچ شرايطي قابل اعتماد نيست، افزود: پس از ياوه هاي اخير رئيس جمهور آمريکا مسئولين کشور و مردم پاسخ هاي کوبنده اي به سخنان واهي و سخيف ترامپ دادند.

تقوي با اشاره به فرمايش امام راحل که فرمود آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند، افزود: يکي از مجلات آمريکايي مي نويسد" تمام روساي جمهور آمريکا از کارتر تا اوباما با امام (ره) يک اشتراک نظر دارند که آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند".

آمريکا تحت هيچ شرايطي قابل اعتماد نيست

خطيب موقت نماز جمعه بروجن گفت: کره شمالي در مقايسه با ايران قابل ذکر نيست اما چون در مقابل آمريکا ايستاد، مجبور به عقب نشيني شدند.

وي با اشاره به ديدار اخير جمعي از نخبگان کشور با مقام معظم رهبري، اضافه کرد: دشمنان امروز ما به شدت عصباني هستند؛ ايران امروز کشوري پيشرفته و داراي اقتدار است که با ۴۰ سال پيش بسيار فرق کرده است.

حجت الاسلام تقوي به دشمني هاي ديرينه آمريکا با جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: در زمان هاي گذشته مسئله هسته اي و موشکي ايران مطرح نبود اما طبع آمريکا همين گونه است؛ ايران سلطه آمريکا را قطع کرده و به رغم دشمني آنها توانسته رشد کند و براي ملت هاي ديگر هم الگو شده است.

تقوي ضمن بيان اين که پيشرفت هاي نظامي ايران که آمريکا از آن عصباني است همه در دوران تحريم اتفاق افتاده است، افزود: علت عربده کشي آمريکا قطع دست آنها از جمهوري اسلامي است.

وي با اشاره به اين که جمهوري اسلامي نقشه هاي آمريکا در منطقه را به هم ريخته است، افزود: مقامات آمريکايي بارها اعتراف کرده اند که داعش را ما در منطقه به وجود آورديم و حالا که سپاه توانسته جلوي اين غده سرطاني بايستد از دست اين نهاد انقلابي ناراحت هستند.

برجام هيچ نتيجه اي نداشت

تقوي به برجام، مذاکرات هسته اي و هزينه هايي که در اين راه صرف شد، اضافه کرد: دولت مدت ها وقت کشور را صرف مذاکره کرد و نه تنها هيچ نتيجه اي نداشت بلکه غربي ها تحريم ها را بيشتر کردند.

حجت الاسلام تقوي با اشاره به اين که برخي ها با مذاکره اصرار به حل مشکلات کشور داشتند، تصريح کرد: اکنون قابل اعتماد نبودن آمريکا که مقام معظم رهبري هم بر آن تاکيد داشتند براي همه آشکار شده است.

حجت الاسلام تقوي با اشاره به سفارش اخير يکي از مسئولين به دولت براي قطع يارانه ها، افزود: در بحث يارانه ها فقير و غني مطرح نيست؛ در گذشته به صورت غير مستقيم با پرداخت سوبسيد نسبت به گاز و برق مي دادند و اکنون مبلغ کمي که حتي برق را هم تامين نمي کند در اختيار مردم قرار مي دهند و حالا اين غفلت است که برخي ها مي گويند يارانه را قطع کنيد تا همه تحت پوشش کميته امداد قرار گيرند.

هلاکت خفت بار قذافي رئيس جمهور ليبي و آغاز ماه صفر از ديگر محورهاي خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر بروجن بود.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۲:۰۰

30 Dec 2019