۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۳۶۷۲۰
امام جمعه لردگان/

کينه و دشمني آمريکا از سپاه، به خاطر پرده گشايي از جنايات آمريکا است

امام جمعه لردگان گفت: دشمني و کينه آمريکا و استکبار جهاني با سپاه پاسداران يک نشانه بزرگ دارد و آن اين است آمريکا هر برنامه اي در خاورميانه در جهان اسلام داشته است اين سپاه بود که پرده از جنايات آمريکا و چهره واقعي حاميان داعش و تکفير زير پوشش اعتلاف دروغين عليه داعش را سپاه آشکار کرد .
کينه و دشمني آمريکا از سپاه، به خاطر پرده گشايي از جنايات آمريکا است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه اول نماز جمعه اين هفته گفت: هر کس مردم را به تقوي الهي دعوت نمايد خداوند او را عزيز خواهد کرد و هميشه مورد عنايت واقع خواهد شد.
وي گفت: ياد مرگ و قيامت در تکامل انسان نقش بسزايي دارد و سعي کنيد هميشه به ياد مرگ و قيامت باشيد و خود را اسير مال و منال دنيوي نکنيد. و مومن باهوش کسي است که زياد به مرگ و قيامت فکر مي کند و آن را به خود نزديک مي بيند.

امام جمعه لردگان در خطبه دوم خود افزود: ايجاد حاکميت دوگانه و تفرقه افکني هدف آمريکاي مستکبر است و آمريکا بايد اين را بداند که کشور ايران مانند آمريکا رژيمي نيست بلکه حکومتي برخواسته از رأي مردم و براي مردم مي باشد و اين نکته از حضور پرشور مردم در مراسمات انقلابي به خوبي آشکار است.


حجت الاسلام تاج زاد افزود: دشمني و کينه آمريکا و استکبار جهاني با سپاه پاسداران يک نشانه بزرگ دارد و آن اين است آمريکا هر برنامه اي در خاورميانه در جهان اسلام داشته است اين سپاه بود که پرده از جنايات آمريکا و چهره واقعي حاميان داعش و تکفير زير پوشش ائتلاف دروغين عليه داعش را آشکار کرد.


 امام جمعه لردگان در ادامه گفت: سپاه نيروي مردمي است و هميشه يار و ياور مظلومان بوده و هر کجاي که صداي مظلومي را شنيده به ياري آن شتافته است و آمريکا و رئيس جمهور ديوانه اش به نيروي که به حمايت از مظلومان مي پردازد سخنان سخيف و بيهوده مي زند.

وي گفت: اين روز ها همه مي گويند ترامپ ديوانه است اما بايد حواسمان جمع باشد که ترامپ عروسکي است که سياست هاي کلي نه فقط ترامپ و به تعبير مقام معظم رهبري اوباما هم مثل ترامپ بود اما آن پنهاني کار مي کرد.

تاج زاد افزود: ترامپ خيلي هوشمندانه و حساب شده در چارچوب سياست هاي ترسيمي، جمهوري خواهان، دموکراتها، مجلس سنا و کنگره دارد عمل مي کند.

امام جمعه لردگان بيان داشت: اولين نکته اي که از سخنان اين آدم جاهل مي توان فهميد، تلاش ترامپ براي القاي وجود حاکميت دوگانه است که ممکن است از ناحيه برخي يا سخنان نسنجيده فردي، دستگاه هاي اطلاعتي آمريکا چنين چيزي به ترامپ القا کرده باشند، اما اين رييس جمهور جاهل آمريکا مردم ايران را نشناخته و جوهره ملت ايران را نشناخته لذا دچار توهماتي شده و از دوگانگي در ايران حرف مي زند که اين حرف غلط است.
 
 وي به مسئله اشتغال جوانان شهرستان لردگان اشاره کرد و گفت: زماني ما مي توانيم کار فرهنگي در جاي انجام دهيم که جوان و نيروي منطقه دغدغه کار نداشته باشد اما اگر هميشه هم و غم جوان اشتغال و بيکاريش باشد راه براي انجام کار فرهنگي بسته خواهد شد.


امام جمعه لردگان تصريح کرد: شهرستان لردگان جوانان با استعداد و خوبي دارد و اين درست نيست که از آنها استفاده نکنيم.

وي به مسئله پتروشيمي اشاره نمود و گفت: در حق شهرستان لردگان اجحاف است که خاک، آب و ... را بدهد ولي نيروي کار از استان يا شهرستان هاي ديگري استفاده شوند در حالي که بيکاري در اين شهرستان بسيار بالا است.

امام جمعه بيان داشت: استخدام متخصص امري ضروري است اما نيروي بومي داراي استعداد و مدرک معتبر صد در صد در اولويت مي باشد و مسئولين پتروشيمي قول پيگيري براي اين مسئله دادند و ما هم منتظر خواهيم ماند اما اين کار بايد به سرعت انجام پذيرد.

وي در پايان هفته تربيت بدني را تبريک و به ورزشکاران گوشزد کرد که وجود ورزش لازمه هر انساني است اما سعي کنيد ابتدا مروت و جوانمردي سرلوحه کارتان باشد و بعد به رقابت بپردازيد.


انتهاي پيام/630 ل
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۵:۰۲

26 Dec 2019