۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۳۶۷۱۶
همزمان با سالروز عمليات والفجر۴

يادواره شهداي شهرستان بروجن برگزار شد

يادواره شهداي شهرستان بروجن و گردهمايي رزمندگان اسلام همزمان با سالروز عمليات والفجر 4 در سالن شهيد تندگويان بروجن برگزار شد.
يادواره شهداي شهرستان بروجن برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با سالروز عمليات والفجر۴، يادواره شهداي شهرستان بروجن و گردهمايي رزمندگان اسلام ساعت ۹ صبح امروز پنج شنبه با حضور سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه چهارمحال وبختياري، اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي شهدا و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني در سالن شهيد تندگويان بروجن برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن در گفتگو با کلار به حضور بيش از ۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس در اين گردهمايي اشاره کرد و گفت: در حاشيه اين يادواره نقشه و کالک عمليات والفجر ۴ طراحي و در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار علي کيهاني هدف از برگزاري يادواره هاي شهدا را اصالت بخشيدن به هدف و تقديس حرکت شهدا عنوان کرد و گفت: همگان بايد در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزي به ويژه نوجوانان و جوانان تلاش کنيم.

کيهاني خانواده‌هاي معظم شهدا را يکي از افتخارات بزرگ و سرمايه‌هاي ملي کشورمان دانست و گفت: اقتدار و عظمت کنوني ما مديون خون شهداي والامقام ۸ سال دفاع مقدس است.

وي استکبارستيزي و ولايت پذيري را از ويژگي هاي بارز شهدا در دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب و نظام دانست و گفت: رزمندگان همواره پيش گام در دفاع از انقلاب و نظام بوده و هستند.

فرمانده سپاه بروجن ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه را رمز بقاي نظام اسلامي عنوان کرد و گفت: شجاعت، عزت و اقتدار کشور در سايه خون شهدا حاصل شده است.

کيهاني با اشاره به اين که هرچه در زمينه زنده نگه داشتن ياد شهدا کار کنيم کم است، افزود: بايد ياد و نام شهدا براي هميشه زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/540 ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۶:۴۰

10 Jan 2020