۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۶۷۱۳
پژوهشگر و نخبه جوان بني:

کارگاه هاي علمي گامي است در جهت کيفيت گرايي مورد نظر رهبر

اگر بنابر فرمايش اخير رهبري در جمع نخبگان به کيفيت و ارتباط علم با مسائل کشور پرداخته شود، توانسته ايم يک گام بلند در جهت نيل به تعبير «العلم سلطان» برداريم.
کارگاه هاي علمي گامي است در جهت کيفيت گرايي مورد نظر رهبر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ کارگاه جامع فناوری نانو به همت معاونت علمي و پژوهشي ناحيه بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري با همکاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد برگزار می شود

محسن حيدري بني مدرس اين کارگاه در گفتگو با منطقه آزاد گفت:در اين کارگاه آموزشي به مباحث نانوساختارها،روش هاي ساخت و سنتز نانوساختارها،روش هاي شناسايي و آناليز نانوساختارها،کاربردهاي فناوري نانو و تجاري سازي فناوري نانو  پرداخته می شود.

حیدری هدف برگزاری اين کارگاه را ارتقاء سطح دانش و آگاهي پژوهشگران و دانشجويان در حوزه نانو برشمرد و افزود:متأسفانه دانشجويان بيشتر کميت گرا شده اند تا کيفيت گرا، اين مشکلي است که تا حدودي با برگزاري اين کارگاه ها مي تواند برطرف شود. اينکه يک دانشجو نداند در چه سطحي از مهارت و تخصص است يک آسيب بزرگ براي جامعه علمي کشور است.

محسن حیدری ادامه داد: دانشجوي ما برداشت صحيحي از نامي که بر او صدق مي کند يعني دانش جو بودن ندارد. اگر جذابيت هاي رشته هاي تخصصي نشان داده شوند و اگر بنابر فرمايش اخير رهبري در جمع نخبگان به کيفيت و ارتباط علم با مسائل کشور پرداخته شود، توانسته ايم يک گام بلند در جهت نيل به تعبير «العلم سلطان» برداريم.


انتهای خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۱:۴۹

17 Jan 2020