۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۳۶۷۰۹
فرماندار کوهرنگ

هنوز ذخيره سازي سوخت زمستاني دهستان موگويي انجام نشده است

فرماندار کوهرنگ گفت: با اينکه خيلي از روستاهاي دهستان موگويي ذخيره سازي سوخت را انجام داده اند اما برخي از روستاها هنوز اقدامي در این زمينه نکرده اند.
هنوز ذخيره سازي سوخت زمستاني دهستان موگويي انجام نشده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، فرماندار کوهرنگ در جلسه شوراي اداري اين شهرستان در فرمانداري کوهرنگ گفت: با توجه به اينکه در آستانه فرا رسيدن فصل سرما و يخبندان هستيم هنوز ذخيره سازي سوخت انجام نشده است.

مرتضي زمانپور افزود: با اينکه خيلي از روستاهاي دهستان موگويي ذخيره سازي سوخت را انجام داده اند اما برخي از روستاها هنوز اقدامي در تهيه سوخت زمستاني نکرده اند.

وي به دهياران دهستان موگويي هشدار داد که در اين زمينه زودتر اقدام کنند چرا که مسئوليت اين مورد متوجه آنها خواهند شد.

مهندس زمانپور از دهياران وظيفه شناس و مسئوليت پذير اين دهستان تقدير کرد و گفت: علاوه بر سوخت بايد سهميه آرد و مواد غذايي براي 6 ماهه زمستان که جاده بسته است تامين شود.

فرماندار کوهرنگ گفت:  طرح ذخيره سازي نفت سفيد براي مناطق سخت گذر از ابتداي شهريور ماه آغاز شده و تاکنون ۶۳ درصد برآورد نفت سفيد مورد نياز اين مناطق ذخيره سازي شده است. 

وي اظهار داشت: مهم ترين نياز و مشکل مردم براي تامين سوخت زمستاني در مناطق سخت گذر، در دهستان موگويي از توابع شهرستان کوهرنگ است.

مرتضي زمانپور بيان داشت: با هدف تکميل ظرفيت ذخيره سازي سوخت و جلوگيري از هر گونه کمبود سوخت در فصل زمستان، ۲۴ هزار ليتر نفت سفيد براي دهستان موگويي در مرکز عرضه سوخت روستاي خويه در اواخر آبان ماه آماده شده است.

 به گفته وي، 78 مرکز  فعال عرضه شرکت نفت در چهارمحال و بختياري مناطق سخت گذر فعال کوهرنگ هستند.

فرماندار کوهرنگ از مصرف کنندگان نفت سفيد خواست تا سهميه کالابرگ هاي اعلام شده را در زمان مقرر دريافت و نسبت به ذخيره سازي اقدام کنند تا در زمستان دچار مشکل نشوند.

به گزارش کوهرنگ خبر، در استان چهارمحال و بختياري به خصوص در مناطق سخت گذر اين استان از جمله دهستان موگويي و بازفت از نيمه پاييز تا اويل ارديبهشت ماه هر سال سرماي زير صفر درجه حاکم است.

انتهاي پيام/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۰:۳۱

2 Jan 2020