۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۶۶۹۱
با حضور مدير کل فني و حرفه اي استان

سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه شماره هشت شهرستان کوهرنگ معرفي شد

با حضور مديرکل اداره آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري، فرماندار، بخشدار، ،مديرحراست و روساي ادارات شهرستان و چند تن از روساي مراکز آموزشي استان مراسم توديع ومعارفه سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه شهرستان کوهرنگ در فرمانداري برگزار شد.
سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه شماره هشت شهرستان کوهرنگ معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، جهانگيري رئيس مرکز آموزشي اسبق با ارائه گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته در حوزه آموزشي و اداراي در زمان تصدي خود ،همچنين از همکاري هاي صورت گرفته از سوي همکاران تحت سرپرستي خود تقدير و تشکر و خداحافظي کرد.

در ادامه تقي پور مديرکل اداره آموزش فني و حرفه اي استان در اين مراسم با تجليل از خدمات جهانگيري اظهار داشت: سرپرست جديد مي بايست با ايجاد فرهنگ کار در بين کارمندان تحت سرپرستي خود جايگاه اين مرکز را درشهرستان با توجه به اينکه شهرستان کوهرنگ يکي از قطبهاي گردشگري در کشور محسوب مي شود در حوزه آموزش ها ي مهارتي در گردشگري  و همچنين در ساير بخش هاي آموزشي ارتقاء دهد.

در ادامه زمانپور، فرماندار کوهرنگ با اشاره به نقش و جايگاه آموزش و مهارت آموزي وآموزش هاي متناسب با شرايط و نياز از ديگر روساي ادارات خواست همکاري  مجدانه اي با مرکز آموزش فني و حرفه اي داشته باشند.

شايان ذکر است دراين مراسم از سوي مديرکل آموزش فني و حرفه  اي مراد اسلامي بعنوان سرپرست مرکز معرفي و  با لوح تقديراز تلاش ها و خدمات صورت گرفته توسط خداداد جهانگيري رئيس سابق مرکز تقديرو تشکر گرديد.

انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۹:۲۶

16 Jan 2020