۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۳۶۶۲۹

اعزام 200 دانش آموزي شهرستان بن به اردوي راهيان نور جنوب کشور

بيش از 200 نفر از دانش آموزان پسر آموزشگاه هاي شهرستان بن در قالب کاروان راهيان نور به مناطق جنگي جنوب کشور اعزام شدند.
اعزام 200 دانش آموزي شهرستان بن به اردوي راهيان نور جنوب کشور
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سيد اصغر موسوي فرمانده بسيج ناحيه مقاومت سپاه بن در حاشيه اعزام کاروان 200 نفري دانش آموزان پسر آموزشگاه هاي شهرستان بن به خبرنگار زنگ خبر گفت : اين دانش آموزان با اعزام به مناطق جنگي شاهد رشادت هاي آنها خواهند بود و با خاطرات به ياد ماندني از اين سفر معنوي باز خواهند گشت.

وي افزود: اميدواريم ديدار از مناطق جنگي و بازگويي خاطرات رزمندگان اسلام بتواند در روحيه انقلابي، ديني و ولايتمداري دانش آموزان تأثير دو چندان داشته باشد.

فرمانده ناحيه سپاه شهرستان  بن با اشاره به اينکه اين اعزام‌ها در قالب درس آمادگي دفاعي مقطع متوسطه انجام مي‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از  اعزام کاروانهاي راهيان نور به مناطق عملياتي در جنوب کشور تقويت روحيه  شهادت طلبي، جهاد و مهم‌تر از آن حفظ روحيه انقلابي در دانش آموزان است .

وي با بيان اينکه اين تعداد دانش آموزان از مناطق يادماني اروندکنار، شلمچه، هويزه بازديد مي‌کنند تصريح کرد: دانش‌آموزان که راويان و روحانيون آنها را همراهي مي‌کنند ضمن آشنايي با مناطق جنگي 8 ساله از نزديک با رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا مي‌شوند.

موسوي  تاکيد کرد: هر چقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بين نسل جوان و نوجوان جامعه ترويج شود بي ترديد فرزندانمان در مقابل آماج حملات دشمنان در جنگ نرم مقاوم‌تر و اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگي در واقع خط بطلاني بر توطئه‌هاي فرهنگي دشمنان نظام اسلامي و يکي از برنامه‌هاي فرهنگي عميق و تأثير‌گذار است. مي‌شوند.

انتهای خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۱:۱۴

22 Jan 2020