۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۳۶۶۲۷
رئيس شوراي اسلامي شهر دستنا خبر داد:

محور ارتباطي شلمزار به دستنا بهسازي مي شود

محور مواصلاتي دو شهر شلمزار و دستنا از توابع شهرستان کيار مرمت و بهسازي مي شود.
محور ارتباطي شلمزار به دستنا بهسازي مي شود
به گزارش جهانبین به نقل از کیار بیدار، رئيس شوراي اسلامي شهر دستنا ضمن اعلام اين خبر گفت: در ديدار اعضاي شوراي اسلامي و شهردار شهر دستنا با مدير کل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري مطالبات مردم شهر دستنا در خصوص ۴جاده مواصلاتي شهر دستنا به سمت شلمزار، جاده دستنا به سمت اميرآباد و ارتباط با جاده مواصلاتي شهرستان کيار به شهرستان هاي اردل و فارسان، جاده ارتباطي شهر دستنا با روستاي سلم و محور ارتباطي دستنا تا ورزشگاه شهدا اين شهر پيگيري شد.

محرابي افزود: اعضاي اين جلسه پس از طرح مهمترين خواسته ها و مشکلات به بحث و تبادل نظر پرداختند که در نهايت با اولويت بندي و درجه بندي اهميت مشکلات عنوان شده در زمينه جاده هاي ارتباطي شهر دستنا مقرر گرديد در ابتدا بهسازي مسير ارتباطي شهر دستنا تا شهر شلمزار مرکز شهرستان کيار انجام گيرد.

رئيس شوراي اسلامي دستنا گفت: مقرر شد اداره کل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري در کوتاهترين زمان نسبت به انتخاب پيمانکار و اقدام جهت احداث شانه هاي جاده، خط کشي جاده، نصب علائم و مرمت نقاط آسيب ديده آسفالت مسير ارتباطي دستنا شلمزار اقدام نمايد.

به گزارش کيار بيدار شهر دستنا يکي از شهرهاي ۴گانه شهرستان کيار است که با جمعيتي بيش از ۶۰۰۰نفر در فاصله ۵کيلومتري شمال شلمزار مرکز شهرستان کيار واقع است.

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۴:۱۷

28 Dec 2019