کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار سامان:

دشمن نتوانسته کوچکترين حرکتي در نظام جمهوري اسلامي با هوشياري نيروي هاي انتظامي در جامعه داشته باشد

16 مهر 1396 ساعت 8:08

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه دشمنان نظام جمهوري اسلامي هر روز با توطئه هاي جديد قصد ضربه زدن به نظام جمهوري را دارد ابراز کرد: دشمن نتوانسته کوچکترين حرکتي در نظام جمهوري اسلامي با هوشياري نيروي هاي انتظامي در جامعه داشته باشد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، فرماندار شهرستان سامان سعيد صالحي در مراسم صبحگاه مشترک نيروي انتظامي با تبريک محضر سبز پوشان نيوري انتظامي اظهار داشت: جايگاه و نقش نيروي انتظامي در کنار ساير نيرو هاي مسلح حفظ و حراست از دستاورد هاي انقلاب و نظام است.

سعيد صالحي با بيان اينکه فعاليت ها و عملکرد نيروي انتظامي در راستاي ارائه خدمات تامين و امنيت کشور در سطح کشور و استان و شهرستان قابل تقدير است بيان د اشت: نيروي انتظامي منشا خدمات بسيار زيادي در کنار خدمات ديگر و فعاليت هاي انتظامي شبانه روز در هر لحظه آماده پاسخگو مسائل امنيتي و اجتماعي است.


صالحي بيان داشت: امروز در سايه وحدت ، همدلي و هماهنگي منويات مقام معظم رهبري , وحدت در بين قوا سه گانه آرامش و امنيتي در نظام جمهوري اسلامي حاکم است که همه اينها مرهون رشادت و شهادت شهداي عزيز در نيروي مسلح ، سپاه ، بسيج و نيروي ارتش و .. است .

صالحي با بيان اينکه توطئه استعمار و اسرائيل در رابطه با نظام جمهوري اسلامي و هر روز برنامه ضد اسلاميت هر روز برنامه خاصي دارند ، اذعان داشت: هر روز بروز گروه هاي از قبيل طالبان، داعش و القاعده و تفيک مرز ها بعضي از نقاط منطقه توطئه جديد براي مردم و نظام جمهوري اسلامي به وجود مي آوردند.

وي عنوان کرد: با هوشياري و دقت مردم و رهبري حکيمانه و تدبير و عدالتي در کشور جمهوري وجود دارد تاکنون درتحت هيچ شرايطي دشمنان کوچکترين حرکتي را نتوانسته نظام و دستاورد هاي نظام جمهوري اسلامي داشته باشند و همه اينها مرهون تلاش هاي عزيزان نيروي مسلح و نظام در سراسر کشور است .

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س


کد مطلب: 36559

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36559/دشمن-نتوانسته-کوچکترين-حرکتي-نظام-جمهوري-اسلامي-هوشياري-نيروي-هاي-انتظامي-جامعه-داشته-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir