۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۶۵۵۵
حسین یکتا:

یک یا حسین تا اقامه نماز در بیت‌المقدس/ سرپنجه‌های انقلاب ایران تا آن سر دنیا رسیده است

رزمنده هشت سال دفاع مقدس و فعال فرهنگی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را نایب امام زمان (عج) دانست و گفت: ما مفتخریم که خود را فدای این افراد می‌کنیم و این درحالی است که تا نماز خواندن در بیت‌المقدس یک یا حسین (ع) فاصله داریم.
یک یا حسین تا اقامه نماز در بیت‌المقدس/ سرپنجه‌های انقلاب ایران تا آن سر دنیا رسیده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین یکتا رزمنده هشت سال دفاع مقدس و فعال فرهنگی در گردهمایی یاوران ولایت در شهرکرد اظهار کرد: به اعتقاد بنده هنوز جایگاه شهدا مشخص نشده است، همانطور که بعد از گذشت چندین سال مقام امام حسین (ع) برای مردم آشکار شد مقام شهدا نیز با گذشت زمان معلوم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن پول‌های زیادی هزینه کرد که اهداف نظام سلطه را محقق کند افزود: اما در بهمن ۵۷ ناگهان همه چیز بر هم خورد و ایران با تقدیم کردن شهدای زیادی معادلات دشمن را بر هم ریخت.

یکتا به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند "تربت پاک شهیدان تا قیامت دارالشفاء مردم است" اشاره و اضافه کرد: امروز ما شاهد تحقق سخن ایشان در شلمچه هستیم جایی که بیماران شفا می‌گیرند و دختران و پسران متحول می‌شوند.

این فعال فرهنگی تاکید کرد: بعد از رهبری مقام معظم رهبری سرپنجه‌های انقلاب به آن‌سوی دنیا هم رسید و این هدف اسرائیل از نیل تا فرات را به حاشیه برد و ما مقابل این هدف ایستادیم و اجازه ندادیم دشمن به اهداف خود دست یابند.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که یاد و نام امام خمینی (ره) در همه دنیا باقی مانده اما دیگر حتی نشانی هم از صدام وجود ندارد.

یکتا با تاکید بر اینکه خون شهدای مظلوم کربلای چهار و سایر شهدای انقلاب اثر و انقلاب را به کل دنیا صادر کرده است خاطرنشان کرد: نیروهای اسلامی در لبنان و همچنین در غزه مقابل اسرائیل ایستادگی می‌کنند و رهبر معظم انقلاب نیز در بسیاری از سخنرانی‌های خود فرموده‌اند که تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی در دنیا وجود نخواهد داشت.

وی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را نایب امام زمان (عج) دانست و خاطرنشان کرد: ما مفتخریم که خود را فدای این افراد می‌کنیم، تا نماز خواندن در بیت‌المقدس یک یا حسین (ع) فاصله داریم.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس به بر هم زدن معادلات دشمن توسط ایران اشاره و بیان داشت: قیامی که امروز ایران آن را شروع کرده مقدمه‌ایی بر قیام امام زمان (عج) است و مطمئنا کار دشمن تمام شده است چون هم رهبر انقلاب از این موضوع خبر دادند و هم خود دشمن به این موضوع اذعان دارد و یقین کرده که کارش تمام خواهد شد.

این راوی هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جبهه حق درحال نتیجه دادن است و بسیج جهان اسلام درحال شکل‌گیری است، امروز ما نسل جوانی داریم که جوانان ما گاهی چنان پای کار هستند که ما از آن‌ها خجالت می‌کشیم.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس ما باورمان نمی‌شد که به این راحتی اربعین بتوانیم به کربلا وارد شویم و این یعنی معجزه انقلاب افزود: همه منافقان داخلی و خارجی در تلاشند که نگذارند مقام معظم رهبری مقدمات حکومت حضرت مهدی (عج) را فراهم کنند.

یکتا خاطرنشان کرد: باید قدر اربعین را بدانیم و لازم است بچه‌ بسیجی‌ها در اربعین بند پوتین‌های‌شان را محکم کنند چون اربعین لشکرکشی است و می‌توان گفت اربعین یارگیری حسین (ع) برای پسرش مهدی (عج) است.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: بچه رزمنده خواب و بیداریش در سنگر است شکل جنگ تغییر کرده اما هنوز در جنگیم و باید آگاه باشیم.

وی در انتها از رزمندگان خواست خاطراتشان را بنویسند و اجازه ندهند این خاطرات از بین برود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۳:۴۳

29 Dec 2019