۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۳۶۵۴۱
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

برخورد با مفسدان اجتماعي را قاطعانه و بدون توجه به جوسازي‌ها ادامه می‌دهیم

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري مزين به سال اقتصاد مقاومتي توليد-اشتغال است نيروي انتظامي استان در راستاي مبارزه با مفاسد اقتصادي با جديت در سراسر كشور و استان تلاش خواهد كرد و در اين راه از تقديم جان خود دريغ نخواهند كرد .
برخورد با مفسدان اجتماعي را قاطعانه و بدون توجه به جوسازي‌ها ادامه می‌دهیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس‌ غلامزاده‌ فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهركرد اظهار داشت: نيروي انتظامي با كساني كه دنبال اختلال در نظم و امنيت جامعه هستند بدون توجه به جو ساززي ها و بدون اغماض برخورد خواهد كرد و در كنار آن مهرباني و خدمت به مردم را مايه افتخار خود مي داند.

وي ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام سوگواري حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) گفت: هفته ناجا فرصت مناسبی براي تحكيم هرچه بيشتر تعامل آحاد شهروندان با نيروي انتظامي و بیان عملکرد پلیس به جامعه است.

سردار غلامزاده ادامه داد: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري مزين به سال اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال است نيروي انتظامي استان در راستاي مبارزه با مفاسد اقتصادي با جديت در سراسر كشور و استان تلاش خواهد كرد و در اين راه از تقديم جان خود دريغ نخواهند كرد.

وی به عملكرد اين نيرو از هفته نيروي انتظامي سال قبل تا كنون اشاره كرد و گفت در حيث برقراري نظم و امنيت با ابلاغ و اقدام تدابير ناجا و با همكاري خوب مردم و مسئولين استان همكاران ما توانستند گام هاي بلندي در اين خصوص بردارند.

فرمانده انتظامي استان گفت: در ايام نوروز و تابستان امسال با توجه به حضور مسافران‌ در استان‌ ماموران‌ نیروی انتظامی در حوزه امنیت‌ و کنترل‌ ترافیک‌ عملکرد خوبی‌ داشتند به گونه‌ای که جز استان‌های برتر معرفی شدیم‌.

سردار غلامزاده گفت: همكاران ما با حمايتي كه از طرف خانواده هاي خود شدند در تأمين نظم و امنيت انتخابات شهر و روستا و رياست جمهوري درخشيدند و انتخابات با همكاري خوب مردم، مسئولين و ديگر نهادهاي امنيتي استان در كمال آرامش و امنيت برگزار شد.

وی با اشاره به ایجاد نظم‌ و امنیت‌ در ماه‌ مبارک‌ رمضان افزود: اجرای‌ طرح‌ ارتقاء امنیت‌ اجتماعی سبب شد تا مشکلی در ماه مبارک‌ رمضان ایجاد نشود و نظم خوبی در استان‌ برقرار بود‌.

فرمانده‌ انتظامی‌ چهارمحال و بختیاری بیان‌ کرد: همچنین‌ در مدت‌ بازگشایی مدارس و عزاداری دهه اول ماه‌ محرم‌ با تلاش ماموران‌ فرماندهی‌ انتظامی و همراهی‌ و مشارکت‌ مردم‌ شاهد نظم‌ و امنیت‌ مطلوبی در استان‌ بودیم‌.

سردار غلامزاده‌ با اشاره به مبارزه با سوداگران‌ مرگ‌ در استان‌ خاطرنشان‌ کرد: از اولویت‌های جدی‌ نیروی‌ انتظامی استان‌ مبارزه‌ بی‌امان‌ با سوداگران‌ مرگ، مبارزه با کالای‌ قاچاق، مبارزه‌ با مفاسد‌ اخلاقی‌، پاکسازی نقاط آلوده، رصد و کنترل فضای مجازی و کنترل‌ مسائل ‌ترافیک و کاهش تصادفات‌ است‌.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در نيروي انتظامي گفت: تربیت‌ نیروهای‌ صادق و پاسخگو‌ و خدمت بی‌منت‌ به مردم، حفظ قرآن‌، ایجاد سلامت سیستم‌ اداری و توجه به مسائل آموزشی و توانمندسازی کارکنان‌ برای خدمت بهتر به مردم‌ از جمله‌ این‌ برنامه‌ها‌ است‌.

فرمانده نیروی‌ انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح‌ کرد: نیروی انتظامی برای موفقیت در ماموریت‌هایش قطعا‌ به همراهی و مشارکت مردم‌ نیاز دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۹:۰۰

26 Feb 2020