کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماز جمعه لردگان

اين امنيت و آسايشي که در مملکت ما وجود دارد مديون خون پاک شهداي همچون شهيد حججي است

پایگاه خبری سلام لردگان , 7 مهر 1396 ساعت 15:32

امام جمعه لردگان گفت: ملت ايران هر کجا که صداي يک مظلومي را بشنود که نياز به کمک داشته باشد از او ياري خواهد کرد و او را حمايت مي کند.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: بعضي ها در کتب خود در زمان امام حسين (ع) هدف از قيام و واقعه کربلا را حکومت اسلامي بيان کردند و بعضي ها هم کشته شدن و شهيد شدن امام حسين (ع)، در صورتي که هدف واقعي امام حسين(ع) اين بود که به تمام عالم بفهماند که يزيد صلاحيت حاکميت بر زمين را ندارد ،  امام حسين (ع) براي احياي امر به معروف و نهي از منکر و اصلاح جامعه و برقراري حکومت اسلامي در سايه عدل قيام کرده است.

وي در خطبه دوم در خصوص شهيد حججي گفت: تشيع جنازه وي در نجف آباد حدود 4 کيلومتر جمعيت را در بر مي گرفت و او شهيدي است که مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به زيارت ايشان آمد و خصوصيات اين شهيد را بسيار با ارزش و والا بيان داشتند.

تاج زاد در ادامه گفت: آمريکا ضربه هاي سنگيني از جمهوري اسلامي خورده است و دست بردار هم نمي باشد و تمام اين نقشه هاي که در خاورميانه طراحي مي شود نقشه ها و توطئه هاي آمريکا و صهيونيسم است که تمام آنها با يک اشاره مقام معظم رهبري نقش برآب مي شوند و به هم مي پاشد.

وي گفت: ملت ايران هر کجا که صداي يک مظلومي را بشنود که نياز به کمک داشته باشد از او ياري خواهد کرد و او را حمايت مي کند.

امام جمعه لردگان گفت: اين امنيت و آسايشي که در مملکت ما وجود دارد مديون خون پاک شهداي همچون شهيد حججي مي باشد.

وي گفت: مردم بيدار هستند و بصيرت دارند و تا جمهوري اسلامي است فکر تجزيه کشورها بايد از ذهن مستکبران دور شود.

تازج زاد در پايان بانداشت: بارزاني ها دلخوش به حمايت صهيونيسم و آمريکا نداشته باشند زيرا مثل دستمال نجسي مي مانند که وقتي ديگر کار نداد آن را دور مي اندازند.

انتهاي خبر/630 ل
 


کد مطلب: 36460

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36460/امنيت-آسايشي-مملکت-وجود-مديون-خون-پاک-شهداي-همچون-شهيد-حججي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir