۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۳۶۴۲۷
مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهرکرد:

مسئوليت خود را در برابر اين نظام بزرگ مي‌بينيم

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهرکرد گفت: با مشاهده‌ خانواده‌اي که هشت شهيد به انقلاب اسلامي تقديم کردند مسئوليت خود را در برابر اين نظام بزرگ مي‌بينيم.
مسئوليت خود را در برابر اين نظام بزرگ مي‌بينيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، حجت‌الاسلام دکتر سعيد صفي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهرکرد و جمعي از دانشجويان اين دانشگاه به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس و گراميداشت خاطره‌ شهداي هشت سال دفاع مقدس با حضور در ميان خانواده‌ شهيد سيامک کبيري ساماني، که هشت شهيد تقديم انقلاب اسلامي کردند، از اين خانواده دلجويي نمودند و بار ديگر با آرمان‌هاي شهدا تجديد ميثاق کردند.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهرکرد ضمن ابراز خرسندي از حضور در جمع خانواده‌ي شهيدان کبيري در آستانه‌ي ماه محرم و آغاز سال تحصيلي گفت: با مشاهده‌ي خانواده‌اي که هشت شهيد به انقلاب اسلامي تقديم کردند مسئوليت خود را در برابر اين نظام بزرگ مي‌بينيم.

حجت‌الاسلام دکتر سعيد صفي افزود: آنچه شهدا دارند همه از مکتب سيدالشهداء است و رشادت و مظلوميت ايشان سبب شده که امثال شهيدان کبيري و حججي تربيت شوند و در جهان حماسه خلق کنند.

در اين ديدار پدر شهيد کبيري خاطراتي از معلم شهيد، سيامک کبيري فرزند و دانش‌آموز شهيد، مهران کبيري نوه‌ خود بيان کرد و به معرفي ديگر شهداي گران‌قدر اين خانواده پرداخت.

گفتني است پايگاه بسيج دانشکده‌ فني و مهندسي دانشگاه شهرکرد به نام شهيد سيامک کبيري نام‌گذاري شده است.

اين شهيد بزرگوار دانشجوي ترم آخر رشته‌ي ادبيات و علوم انساني دانشگاه اصفهان بود که در سال‌هاي جنگ تحميلي از تحصيل انصراف داد و با بازگشت به شهر سامان به عنوان آموزگار مشغول خدمت شد. وي از سال ۱۳۵۹ به جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل رفت و در سال ۶۱ به همراه پسر عموي خود احمد کبيري فرمانده‌ي سپاه شهرکرد در عمليات فتح‌المبين به شهادت رسيد. دانش‌آموز شهيد مهران کبيري نيز پس از حضور در چهار عمليات، در عمليات والفجر ۸ به شهادت رسيد.

انتهاي پيام1026ج /920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۳:۰۳

31 Dec 2019