۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۳۶۴۲۰
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

تجهیز و آماده‌سازی نیروهای مسلح دستاورد هشت سال دفاع مقدس برای کشور

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تجهيز و آماده سازي نيروهاي مسلح ايران جزء مهم ترين دستاوردهاي هشت سال جنگ تحميلي است.
تجهیز و آماده‌سازی نیروهای مسلح دستاورد هشت سال دفاع مقدس برای کشور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ سردار علی محمد اکبري فرمانده سپاه پاسداران استان چهارمحال و بختیاری در جمع مسئولين گروه هاي جهادي بسيج دانشجوييي استان گفت: گروه هاي جهادي نيت و قدمشان براي رضاي خداست و اگر اين نيت خالص و احساس تکليف نباشد به جز در ازاي دريافت پول هيچکس اين اقدامات را انجام نمي دهد.

وي با گراميداشت هفته دفاع مقدس در پاسخ به این سوال که چرا جنگ شروع شد و نتيجه هشت سال دفاع مقدس چه بود، بيان داشت: دشمن هميشه با اهداف مشخص به کشور حمله مي کند. در آن زمان به دليل ضعيف بودن انقلاب ما که به تازگي متولد شده بود به ايران حمله کرد.

سردار اکبری در ادامه به برخي دستاوردهاي جنگ اشاره داشت و گفت: در طول تاريخ در همه جنگ ها قسمتي از کشور جدا شده است ولي در طول هشت سال دفاع مقدس حتي يک وجب از خاک ايران جدا نشد، تثبيت انقلاب اسلامي ايران که پس از آن اين انقلاب به شرق و غرب دنيا صادر گرديد از ديگر دستاوردهاي دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) همچنين تجهيز و آماده سازي نيروهاي مسلح ايران را جزء مهم ترين دستاوردهاي هشت سال جنگ تحميلي دانست.

اکبری حضور در گروه های جهادی را مهمترین عامل خودسازی و خودشناسی و خداشناسی دانست و ابراز داشت: به دنبال ساماندهی گروه های جهادی استان هستیم و این امر به زودی عملی خواهد شد، گروه های جهادی باید فرهنگ سازی کنند و به جای انجام کار، خود منطقه و مردم منطقه را خودکار کنند تا کار کنند.

وی در پایان اذعان داشت: سپاه استان از قرارگاه امام رضا (ع) در حد توان حمایت می کند.

انتهای پیام1026ج /920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۷:۰۶

27 Dec 2019