کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری:

بیش از دوهزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مشغول به تحصیل هستند

1 مهر 1396 ساعت 10:45

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت و اظهار کرد:هم اکنون دو هزار و ۵۱۵ دانشجو در کلیه مقاطع تحصیلی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


به گزارش جهانبین نیوز، دکتر ارسلان خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: بدون شک لازمه اقتدار و افتخار غرور آمیز ایران اسلامی و پیشرفت کشور، ورود به عرصه های علمی و پژوهشی و تلاش اصحاب علم و دانش است و آغاز سال تحصیلی، فرصتی برای شتاب دهی به فعالیت های علمی و علم آموزی است.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد وگفت: اساتید و دانشجویان گرامی در هر نقطه ای از ایران اسلامی با پشتکار و عزم و اراده ای پولادین در راستای دستیابی به اهداف علمی، فرهنگی و اجتماعی گام بردارند.

دکتر خالدی فر، دانایی را برترین مزیت و فضیلت برشمرد و افزود: آغاز فصل پاییز، نماد بهار علم و دانش است و دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و جامعه علمی کشور در فضایی پرشور فصل جدیدی از علم آموزی را آغاز می نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شروع این فصل از علم آموزی، پویایی و پژوهشگری را به تمامی دانشگاهیان، علی الخصوص دانشجویان ورودی جدید تبریک وخیرمقدم عرض نمود و از خداوند برای همه این عزیزان توفیق حرکت در مسیر دانش و کسب مهارت برای خدمت به هم نوعان را طلب نمود.

دکتر خالدی فر گفت: امید است با همت وتلاش کلیه اساتید وکارکنان دانشگاه و تلاش دانشجویان این دانشگاه همچون سالیان گذشته در عرصه ارتقاء سطح علمی دانشجویان و اساتید و کیفی سازی آموزش ها و کسب رتبه های برتر علمی و پژوهشی و راه یابی دانشجویان و اساتید به مدارج عالی علمی موفق عمل نماید.

وی با بیان اینکه هم اکنون دو هزار و ۵۱۵ دانشجو در کلیه مقاطع تحصیلی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند افزود: فراهم نمودن زمینه تحصیل این تعداد از دانشجویان و آینده سازان کشور مرهون تلاش و مشارکت کارکنان مجموعه در حوزه های مختلف به ویژه حوزه آموزشی است که از زحمات همه این عزیزان تقدیر و فرا رسیدن ماه مهر و سال تحصیلی جدید را به این عزیزان نیز تبریک می گویم.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 36355

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36355/بیش-دوهزار-دانشجو-دانشگاه-علوم-پزشکی-شهرکرد-مشغول-تحصیل-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir