۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۳۶۳۴۴
خطیب جمعه شهرکرد:

صحبت هاي رئيس جمهور نادان آمريکا از موضع زبوني است

خطیب جمعه شهرکرد: صحبت هاي رئيس جمهور نادان آمريکا از موضع زبوني است و ما هم از موضع قدرت بر سياست هايمان هستيم.
صحبت هاي رئيس جمهور نادان آمريکا از موضع زبوني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه اول نماز جمعه اين هفته مسلمانان را به تقواي الهي توصيه کرد.

نکونام در خطبه دوم اظهار داشت: اين امکاناتي که به نمايش گذاشته مي شود در روز سي و يک شهريور، براي دفاع است و جنبه دفاعي دارد نه تهاجمي. دشمن مي خواهد که شما نباشيد. اين روزها فرصت خوبي است تا دلاوري ها و رشادت ها را مرور کنيم تا جامعه روي اين ريل ايثار، شهادت و مقاومت مرور کندتا به مقصد برسد.

وي در ادامه تصريح کرد: مسئله ديگر، آغاز محرم حضرت اباعبدالله(ع) است. خوشبختانه محرم امسال با اين همايش بزرگ شيرخوارگان شروع شد. مادران و فرزندان شيرخوارشان آمدند تا آنها را با اين مکتب حسيني آشنا کنند. مسئله اباعبدالله(ع) و محرم يک فرصت مهمي است که در اختيار ماست. ايشان رفت و با قيامش يک راه نوراني را جلوي پاي ما گذاشت ولي آنچه مهم است انست که نگذاريم اين محرم و عاشورا تحريف بشود. در اين حقيقت سراسر نور نبايد ظلمت و مقاصد منافقين و استکبار وارد شود. عاشورا نور است و اهداف اباعبدالله(ع) هم در بيانات ايشان مشخص است.

امام جمعه شهرکرد بيان داشت: يک تکليف اينست که با دسته جات مورد پسند اباعبدالله(ع) و با مشارکت هاي مورد پسند اباعبدالله(ع) و ... اين موضوع را زنده نگه داريم. نبايد بگذاريم امر به معروف کمرنگ شود، نبايد بگذاريم نهي از منکر کمرنگ شود. جامعه حسيي و انقلاب حسيني در پي زنده نگه داشتن قيام امام حسين(ع) با امر به معروف و نهي از منکر است.

خطيب جمعه شهرکرد به مسئله بازگشايي مدارس اشاره داشت و گفت: بازگشايي مدارس آغاز گسترانيده شدن علم و دانش است.در همه اين علم ها بايد به دنبال هدف بود. اسلام منبع غني و قدري است که در دست آموزش و پرورش است. آموزش و پرورش دنبال چيزي که ديگران برايش مشخص مي کنند نبايد باشند.

نکونام در ادامه سخنان خود به کشتار مسلمانان ميانمار و به نوعي نسل کشي مسلمانان و پناه آوردن اين مسلمانان به کشور بنگلادش اشاره کرد و ابراز داشت: اين همه ظلم و ستم انجام مي شود و آن هايي که دم از آزادي بشر و حقوق بشر مي زنند سکوت مي کنند. محکوم کردن رئيس سازمان ملل که کاري از پيش نمي برد. بعضي از کساني که بايد موضع درستي بگيرند، موضع درستي نمي گيرند.

نکونام در پايان به سخنان اخير ترامپ اشاره کرد و گفت:صحبت هاي رئيس جمهور نادان آمريکا از موضع زبوني است و ما هم از موضع قدرت بر سياست هايمان هستيم. بعضی ها بر این باور بودند که شاید بشودبا مذاکره آمریکا را سر جایش نشاند، رفتند مذاکره کردند و این هم شد نتیجه اش.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۳:۰۲

3 Jan 2020