۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۶۲۶۲
در چين تايپه

دانشجویان دانشگاه شهرکرد مدال طلا و نقره مسابقات ووشو را از آن خود کردند

حميدرضا لادور و آرزو سليمي دانشجويان دانشگاه شهرکرد در بيست و نهمين دوره‌ي مسابقات دانشجويان جهان در چين، موفق به كسب سومين مدال طلا و تنها مدال نقره‌ي تيم ووشوي كشور شدند.
دانشجویان دانشگاه شهرکرد مدال طلا و نقره مسابقات ووشو را از آن خود کردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ حميدرضا لادور و آرزو سليمي دانشجويان رشته‌‌ي تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه شهرکرد و اعضاي تيم ملي ووشو دانشجويان کشور موفق شدند در مسابقات ووشوي يونيورسياد ۲۰۱۷ به ميزباني چين تايپه به ترتيب مدال طلا و نقره‌ي اين دوره از مسابقات را كسب كنند و مجموع مدال‌هاي طلاي كاروان وشووي كشورمان را به سه و مدال‌هاي نقره را به يك برسانند.

حميدرضا لادور در مبارزه‌ي وزن منهاي ۸۰ کيلوگرم با مبارزاتي تحسين برانگيز به مدال طلا و آرزو سليمي در وزن منهاي ۵۲ کيلوگرم سانداي بانوان مدال نقره به دست آورد.

گفتني است حميدرضا لادور مدال نقره‌ي مسابقات آسيايي اينچئون سال ۲۰۱۴، مدال طلاي مسابقات جوانان جهان در سال ۲۰۰۸ اندونزي و طلاي مسابقات کامبت گيمز روسيه در سال ۲۰۱۳ را نيز در کارنامه ورزشي خود دارد. آرزو سليمي نيز پيش از اين مدال طلاي مسابقات ليگ برتر كشور در سال‌هاي ۹۳، ۹۴ و ۹۵، مدال طلاي مسابقات كشوري دانشجويان انتخابي تيم ملي كشور در سال ۹۵ و ۹۴ و مدال طلاي مسابقات تورنمنت تركيه در سال ۹۳ را كسب نموده است.

انتهاي پيام1026ج /920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۱:۲۶

2 Jan 2020