کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون آموزشي و نوآوري آموزش و پرورش کوهرنگ:

امسال 6500 دانش آموز سر کلاس مي‌روند

27 شهريور 1396 ساعت 9:35

معاون آموزشي و نوآوري آموزش و پرورش کوهرنگ گفت: در سال تحصيلي جديد حدود 6500 دانش آموز در کنار 750 معلم در 180 آموزشي سر کلاس مي‌روند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، صفر موسايي، معاون آموزشي و نوآوري آموزش و پرورش کوهرنگ در حاشيه در شوراي اداري کوهرنگ با اشاره به اينکه بزرگترين رويداد فرهنگي بازگشايي مدارس کشور و استقبال از نوآموزان ورودي و دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي 96-97 است بر ضرورت هماهنگي همه دستگاه‌ها و نهادها و ارگان‌ها خصوصا ارگان‌هاي فرهنگي شهرستان جهت بسترسازي مهر ماندگار تاکيد کرد.

صفر موسايي گفت: در آخرين روز از فصل تابستان، زنگ شکوفه‌ها در مدارس نواخته می‌شود تا دانش آموزان کلاس اولي در کنار معلم و اوليا با محيط مدرسه آشنا شوند.
 
وي با اشاره به اجراي پروژه مهر در آستانه آغاز سال تحصيلي ادامه داد: اجراي اين پروژه در مدارس شهرستان، کمک مي‌کند تا ساماندهي فضاي مدرسه و نيروي انساني به بهترين شکل ممکن انجام شود و اولياء دانش آموز در اولين روز از مدرسه فرزندشان هيچ‌گونه دغدغه‌اي نداشته باشند.
 
موسايي به برگزاري مراسم زنگ مهر در مدارس اشاره کرد و افزود: یکم مهرماه همزمان با سراسر کشور، مراسم زنگ مهر با حضور فرماندار و ساير مسئولين نواخته مي‌شود.
 
وي بيان داشت: سال تحصيلي جديد حدود 6500 دانش‌آموز در کنار 750 معلم در 180 آموزشي سر کلاس مي‌روند.

معاون آموزشي آموزش پرورش کوهرنگ ضمن ارائه کامل فعاليت‌ها شوراي آموزش و پرورش و مديريت آموزش و پرورش در فرايند بازگشايي مدارس تاکيد کرد: در ابتداي سال تحصيلي امسال جشن شکوفه‌ها و مراسم بازگشايي در تمام مدارس شهرستان اجرا می‌شود که انتظار مي‌رود هماهنگي لازم و همکاري کامل صورت گيرد.

وي گفت: برنامه‌هاي نمادين و خاصي در برخي مدارس با حضور مسئولين شهرستان و استان اجرا می‌شود.

صفر موسايي گفت: اميد مي‌رود مهر 96 با فعاليت‌هاي انجام گرفته در کليه سطوح تبدیل به يکي از زيباترين روزه‌ها خاطرانگيز در اذهان دانش‌آموزان شود.

انتهاي پيام1026ج/610ک


کد مطلب: 36248

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36248/امسال-6500-دانش-آموز-سر-کلاس-مي-روند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir