کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی کشور:

اسلامی بودن، مردمی‌ بودن و استکبارستیزی سه ویژگی بارز انقلاب‌اسلامی

12 شهريور 1396 ساعت 10:51

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی با بیان اینکه اسلامی بودن، مردمی‌ بودن و استکبارستیزی سه ویژگی بارز انقلاب‌اسلامی است، گفت: اگر هر کدام از این شاخصه‌ها از این نظام گرفته شود، جمهوری‌اسلامی معنا ندارد.


به گزارش جهانبین نیوز، نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی کشور در آئین افتتاحیه ساختمان شوای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: همدلی و حضور مردم چهارمحال و بختیاری در مناسبت‌های ملی و مذهبی مثال‌زدنی است،حضور گسترده مردم در صحنه نشان‌دهنده اعتقادات دینی و مذهبی مردم این استان است.

وی اسلامی بودن، مردمی‌ بودن و استکبارستیزی را سه ویژگی بارز انقلاب‌اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر هر کدام از این شاخصه‌ها از این نظام گرفته شود، جمهوری‌اسلامی معنا ندارد و مأموریت شاخص ما در جمهوری‌اسلامی مردمی بودن است و همچنین نظامی که متکی به مردم باشد، شکست‌ناپذیر است.

لطفی با بیان اینکه گاهی عده‌ای از دولتمردان به‌ظاهر از روی خیرخواهی تقاضای رفع حصر از سران فتنه را دارند،تصریح کرد:  اقدامات این افراد در فتنه ۸۸ برای جوانان و مردم بیان شودچرا که سناریوی فتنه ۸۸ از ۱۰ سال گذشته طراحی شده و این فتنه ربطی به انتخابات نداشت و این قائله با حضور گسترده مردم در صحنه خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: نقش مردم در جمهوری‌ اسلامی بسیار تأثیرگذار است و همچنین تجلی حضور مردم در مناسبت‌ها و مراسمات ملی و مذهبی به‌نوعی شکرگذاری عملی از نعمت‌های جمهوری‌اسلامی است.

لطفی با بیان اینکه باید تلاش کنیم دستاوردها، آثار و برکات یک نظام کارآمد در سالگرد بزرگداشت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب‌اسلامی به خوبی ترسیم و تبیین شود؛ گفت:  ۸۵ درصد جمعیت کشور در دوران پیروزی انقلاب‌اسلامی کودک و یا متولد نشده بودند، باید همه برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری‌اسلامی کوشش کنیم.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 36055

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36055/اسلامی-بودن-مردمی-استکبارستیزی-سه-ویژگی-بارز-انقلاب-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir