۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۳۶۰۴۱
رئيس شوراي شهر چلگرد:

وضعیت جمع آوری زباله در چلگرد نامناسب است

رئيس شوراي شهر وضعيت جمع آوري زباله هاي شهر چلگرد را نامناسب بيان کرد و اولتيماتوم چند روزه به پيمانکار داد.
وضعیت جمع آوری زباله در چلگرد نامناسب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، اردشير غيبي حاجيور، رئيس شوراي شهر چلگرد با انتقاد شديد از وضعيت جمع آوري زباله در سطح شهر چلگرد گفت: مردم گلايه هاي زيادي در مورد جمع آوري زباله دارند، با اينکه قرارداد پيمانکار قبلي لغو و پيمانکار جديد جايگزين شده است اما متاسفانه وضعيت جمع آوري زباله بسيار ضعيف و دور از انتظار است.

غيبي حاجيور با اشاره به اينکه فعاليت درستي در اين حوزه درست انجام نمي شود از اولتيماتوم سه، چهار روزه به پيمانکار جمع آوري زباله خبر داد.

وي گفت: مشکلات بسياري در شهرداري وجود دارد و به فعاليت ها نقدهاي بسيار زيادي رواست اما همه اينها را در زمان ديگري بيان خواهيم کرد اکنون زمان دوستي و همدلي است.

رئيس شوراي شهر چلگرد با انتقاد از عدم پيگيري شوراي شهر سابق افزود: متاسفانه به دليل عدم مسئوليت پذيري و عدم پيگيري 170 تن قير رايگان برگشت خورد که دود آن فقط به چشم مردم رفت.

اردشير غيبي حاجيور بيان داشت: 205 تن قير جهت آسفالت 20 هزار متر مربع از خيابان ها و کوچه هاي شهر بخصوص شهرک عشايري آماده است که طي روزهاي آينده انجام خواهد شد.

رئيس شوراي شهر چلگرد با تقدير از فرماندار و معاون فرماندار کوهرنگ و اداره مسکن و شهرسازي بخاطر همکاري هاي نزديک گفت: عمليات بازسازي بافت هاي فرسوده شهر بازسازي و بهسازي خواهند شد و بوستان و فضاي سبز احيا مي شود.

غيبي حاجيور با اشاره به اينکه در آستانه ورود فصول سرد در شهر هستيم با رايزني هاي فراوان با وزارت کشور خواستار رفع مشکل ماشين آلات سنگين هستيم که در همين رابطه يک دستگاه مايلر دو دستاه سواري و يک دستگاه آمبولانس خريداري مي شود.

وي بيان داشت: خريد شن و نمک جهت خيابانها در فصل يخبندان انجام شده است و پياده روهاي شهرک عشايري سنگفرش خواهند شد.

غيبي حاجيور افزود: طبق گردش کار با کارشناسان شهرداري 2 ميليارد بدهي دارد البته پرونده هايي هم در محاکم قضايي وجود دارد که پيش بيني مي شود اين مبلغ بيشتر شود بعنوان مثال طي روزهاي گذشته يک بدهي 187 ميليوني که قرارداد آن وابسته به يک نهاد اداري است به دست ما رسيد.

غيبي اضافه کرد: مشکلات بسيار فراواني تا تحقق يک شهر زيبا داريم، راه درازي داريم پس دست دوستي و همراهي به سوي مردم و مسئولين دراز مي کنيم تا فصلي نو از همکاري و همدلي را رقم بزنيم.

وي افزود: در اين دوره از کج سليقه گي ها و طناب کشي ها خبري نخواهد بود در کنار هم همدل و همراه خواهيم بود زمان، زمان اشتباه نيست بايد از فرصت ها استفاده کرد.

رئيس شوراي شهر چلگرد اذعان کرد: بعد از 18 سال وضعيت شهر نامناسب است اگر توانستيم همديگر را تحمل کنيم و جوانان را به آينده روشن شهر اميدوار کرديم آن وقت هنر کرده ايم.

غيبي حاجيور در پايان گفت: هيچ کس خود را صاحب شهر نداند و کسي با گردن کلفتي نميتوان به خواسته هاي خود برسد، مر قانون بايد اجرا شود با تهديد به اهداف خود نخواهد رسيد، درب شهرداري به روي مردم خصوصا جوانان باز است و انتقادات و نقدها را با جان و دل مي پذيريم.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۳:۰۷

29 Dec 2019