۰
plusresetminus
عضو هيات علمي گروه زبان انگليسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد در کنفرانسي معتبر به ارائه مقاله خود پيرامون آموزش زبان پرداخت.
ارائه مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شهرکرد در نهمين کنفرانس بين المللي زبان شناسي پيکره اي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ نهمين کنفرانس بين المللي زبان شناسي پيکره اي (Corpus Linguistics) به مدت پنج روز در دانشگاه بيرمنگهام کشور انگلستان برگزار شد.

در اين کنفرانس قريب به ۲۰۰ مقاله بصورت سخنراني، ۱۲۰ مقاله- پوستر و ۹ کارگاه تخصصي در زمينه هاي مختلف مطالعات زبان شناسي پيکره اي و کاربرد آن در حوزه هاي آموزش زبان، تحليل گفتمان، مطالعات ترجمه، جامعه شناسي زبان و نقد و سبک شناسي ادبي با استفاده از پيکره هاي زباني و کاربرد نرم افزارهاي تحليل زبان ارائه شد.

دکتر مهرداد سپهري عضو هيات علمي گروه زبان انگليسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد ضمن شرکت کامل در اين کنفرانس معتبر به ارائه مقاله خود تحت عنوان "How Data-Driven Learning Can Help EFL Learners
Improve Their Micro Level Skills of Writing" بصورت سخنراني پرداخت.

در اين مقاله نگارنده به اثرات روش يادگيري داده‌محور (DDL) بر پيشرفت مهارت‌هاي نگارشي فراگيران زبان انگليسي پرداخته است وضمن انجام يک پژوهش تجربي نشان داده است که استفاده از متون بسامدنگارشده کامپيوتري (concordancing) در تدريس ساختارها و الگوهاي زباني در سطح خرد (Micro-skills) تاثير مثبت بيشتري بر رشد مهارت نگارش زبان آموزان نسبت به کلاس‌هايي که در آن صرفاً از کتاب درسي، توضيحات معلم و انجام تمرينهاي متداول استفاده مي شود؛ دارد.

کنفرانس بين المللي زبان شناسي پيکره اي از سال ۲۰۰۱ بصورت دو سالانه در کشور انگلستان برگزار شده است و تا کنون دانشگاه هاي بيرمنگهام، ليورپول و لانکستر ميزباني آن را بر عهده داشته اند. بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده دهمين دوره اين کنفرانس در سال ۲۰۱۹ در دانشگاه کارديف کشور ولز برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۵:۲۴

7 Jan 2020