کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) خبر داد

تعمیم اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به سایر استان‌ها با هدف محرومیت‌زدایی

1 شهريور 1396 ساعت 15:43

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رفع محرومیت در همه استان‌ها یادآور شد: از همین رو اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا به سایر استان‌ها نیز تعمیم داده شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ رجبی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه پروژه‌های اجرا شده از سوی این قرارگاه تنها برای مردم بوده است اظهار کرد: ازجمله برنامه‌های مهم قرارگاه خاتم‌الانبیا در بحث محرومیت‌زدایی رفع محرومیت از ۹ استان مرزی کشور است و اقدامان خوبی برای تحقق هدف محرومیت‌زدایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رفع محرومیت در همه استان‌ها یادآور شد: از همین رو اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به سایر استان‌ها نیز تعمیم داده شد.

رجبی به بازسازی ۲۵ روستا در کردستان و برخی از روستاها در کرمان و سایر استان‌ها توسط این قرارگاه خاطرنشان کرد: در بحث پروژه‌های اجرا شده بحث ظرفیت‌های بومی مطرح بوده و بسیاری از مردم از پروژه‌های آغاز شده بهرمند شده‌اند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی باید در چهار حوزه فرهنگی، اقتصاد و اشتغال‌زایی، تعلیم و تربیت و زیربنایی و عمران باید در استان‌ها ورود پیدا کند ادامه داد: به همین منظور اولویت‌های هر استانی را مسئولان ارشد استانی ازجمله استاندار و فرمانده سپاه مشخص کرده و معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 35909

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35909/تعمیم-اقدامات-قرارگاه-خاتم-الانبیا-ص-سایر-استان-ها-هدف-محرومیت-زدایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir