کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل اوقاف وامورخیریه چهارمحال و بختیاری:

نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم چهارمحال وبختیاری به دوره آموزشی اعزام می‌شوند

28 مرداد 1396 ساعت 12:13

مدیرکل اوقاف وامورخیریه چهارمحال و بختیاری گفت: نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات قران کریم چهارمحال وبختیاری جهت آمادگی مسابقات کشوری به دوره آموزشی اعزام می شوند.


حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف وامورخیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: زمان برگزاری دوره های آموزشی ویژه نفرات برتر استانی برای آمادگی بیشتر جهت حضور در چهلمین دوره مسابقات کشوری از ۲۸/۰۵/۹۶ لغایت ۰۱/۰۶/۹۶ می باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه زمان برگزاری دوره برادران: ۲۸ تا ۲۹ مرداد و دوره خواهران: از ۳۱ مرداد تا اول شهریور در قم، بلوار ۱۵ خرداد،امامزاده شاه سید علی (ع) می باشد گفت: پذیرش برادران: عصر جمعه ۲۷/۰۵/۹۶ و خروج: بعد از نماز مغرب و عشاء ۲۹/۰۵/۹۶ است و پذیرش خواهران: عصر دوشنبه ۳۰/۰۵/۹۶ و خروج: بعد از نماز مغرب و عشاء ۰۱/۰۶/۹۶.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه منبع مرحله کشوری رشته دعاخوانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم«دعاهای ایام هفته» بر اساس مفاتیح نوین می باشد و شرکت کننده یکی از فرازهای دعا که به قید قرعه توسط داور اعلام می شود را قرائت می نماید، گفت: منبع آزمون معارف (کتبی) دعاخوانی در مرحله کشوری، «ترجمه دعاهای ایام هفته » بر اساس ترجمه مفاتیح نوین «تألیف آیت الله العظمی مکارم شیرازی » می باشد، امتیاز این آزمون بر اساس آیین نامه داوری، به مجموع امتیاز نهایی این رشته اضافه می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: نفرات برتر مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قران کریم استان باید تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۸ مردادماه ۹۶ یک قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ به اداره امور قرآنی استان تحویل نمایند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 35847

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35847/نفرات-برتر-چهلمین-دوره-مسابقات-قرآن-کریم-چهارمحال-وبختیاری-آموزشی-اعزام-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir