۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۳۵۸۳۸
امام جمعه موقت شهر بن:

آمريکا وانگليس دست از دشمني با اسلام و ايران بر نخواهند داشت/خون شهيد حججي ها پايمال نخواهد شد

امام جمعه موقت بن گفت:در کودتاي 28 مرداد دست هاي آمريکا و انگليس کاملا مشخص است وسياست هاي آمريکا و انگليسي از ابتدا اينگونه بوده و اينها از زماني که انقلاب اسلامي پيروز شد در تلاش هستند تا شکست ها خود را جبران کنند و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند موفق شوند .
آمريکا وانگليس دست از دشمني با اسلام و ايران بر نخواهند داشت/خون شهيد حججي ها پايمال نخواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت الاسلام  احمدي امام جمعه موقت شهر بن در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گف: زندگي ما بايد حول محور تقوا باشد و رفتار و سکنات و برخوردهاي ما در زندگي بايد از مسير تقوا پيش برود وسعادت دنيا و آخرت ما تنها از مسير بندگي و از صراط مستقيم مي باشد.

وي افزود: حضرت رسول اکرم (ص)در حديثي فرموده است: من پيغمبرهم در مسير تقوا هستم که اگر از اين مسير خارج شوم من هم گناه کار خواهم بود .

مختاري ضمن اشاره به آيات سوره بقره گفت:يکي از عوامل شکست انسان از نظر اعتقادي کتمان کردن حق است ،و انسان بايد در مسير حق باشد و حق بگويد و حق بجويد واگر به دنبال حق نباشد و حق نگوييد هم خسران خواهد کرد.

خطيب نماز جمعه بن با بيان حديثي ديگري از پيامبر اکرم(ص)افزود : در اين حدث امده است که عمر امت من بين 60 الي70 سال است وحال اين انسان در اين عمر کوتاه کارهاي ميکندکه آتش جهنم رابراي خود ميخرد و حتي به جايي ميرسد که خداوند با او تکلم نميکند و خود فرد گنه کار زبانش قفل شده و نميتواند صحبت کند.

وي گفت :انسان گاهي بيش از حد مغرور ميشود و تنها به ائمه اطهار اکتفا ميکند ،در صورتي که اينگونه نيست و اعمال و رفتار و کردار انسان اگر نزديک به اعمال ائمه بود در نظر گرفته ميشود و در غير اين صورت اصلا ديده نمي شود.

مختاري با تسليت شهادت امام جواد(ع)گفت: امام جواد (ع)جوان ترين امام ما مي باشد که در ايام جواني به دست همسر خود شهيد شد.

وي افزود : کنارامام بودن و جنب امام بودن گاهي مهم نيست وبلکه همراه امام بودن و گوش به فرمان امام بودن مهم است،همسر امام جواد(ع)کنار امام جواد بود اما قلب و روحش همراه امام نبود و همين مسئله باعث شد تا امام را به شهادت برساند.

وي با تبريک و تسليت شهادت شهيد حججي گفت : خون شهيد حججي پايمال نخواهد شد و دشمنان اسلام با اين حرکات فکرمي کنند که ميتوانند دل جوانان انقلابي را خالي کرده و در دل ما ترس ايجاد کنند ولي نميدانند که اين ها متولد عاشورا هستند.

وي افزود :اين گروه هاي تکفيري در ابتدا با هدف مبارزه با دشمنان اسلام به وجود آمدن اما الان ميبينيم که با اسلام در حال مبارزه هستند و دارند به اسم اسلام تيشه بر ريشه اسلام ميزنند و در حال تلاش هستند که اسلام را نابود کرده و چهره بسيار بسيار ترسناک از اسلام را به جهان نمايش ميدهند.

مختاري با بيان اينکه در کودتاي 28 مرداد دست هاي آمريکا و انگليس کاملا مشخص است گفت: سياست هاي آمريکا و انگليسي از ابتدا اينگونه بود و هست و و اينها از زماني  که انقلاب اسلامي پيروز شد در تلاش هستند تا شکست ها خود را جبران کنند و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند موفق شوند .

خطيب نماز جمعه بن گفت: مردم از وکلاي خود در مجلس شوراي اسلامي درخواست دارند که با وزراي پيشنهادي تعارف نکنند و هر شخصي که شایسته تر است را انتخاب کرده تا بتواند در راستاي اهداف نظام وانقلاب قدم برداشته و بتوانند مشکلات مردم را برطرف کند.

وي با بيان مشکلات شهرستان بن گفت : مردم گرفتاري هاي زيادي دارند مانند بيکاري وکم آبي و ... از مسئولين استاني وشهرستاني درخواست داريم تا تمام تلاش خود را به گکار گيرند تا اين مشکلات بر طرف شود و د راين چهار سال تلاش هاي بيشتر نسبت چهار سال گذشته به کار گيرند.

مختاري با ابراز ناراحتي از برگزاري بعضي از عروسي ها در شهرستان بن گفت: ايجاد مزاحمت و مردم آزاري در دين اسلام حرام است و حال در بهترين شب يک زوج جوان ناراحتي هاي بسيار زيادي را به وجود مي اوريم .

مختاري افزود : هزينه هاي گزاف و خرج هاي بسيار زياد و راه انداختن کاروان هاي شادي در ساعت آخرشب و بد تر از ان اين ترقه ها و انفجار هاي است که در آخر شب ايجاد مي شود .

اگر در دل شب افراد مسن که بيمار قلبي دارند و يا خانم هاي بارداري که در حال استراحت هستند با اين صدا ها بيدار شوند و بترسند و خداي نکره اتفاقي براي اينها رخ دهد ،چه کسي جواب گو هست ،اين هم يک مصداق حق الناس است .

انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۹:۰۴

2 Jan 2020