۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۳۵۸۲۹
بخشدار بخش مرکزی کیار خبر داد

آغاز مطالعات احداث کارخانه بازیافت زباله در شهرستان کیار

جلسه کارگروه مديريت پسماند شهرستان کيار با هدف برنامه ريزي جهت جدب اعتبارات در زمينه احداث کارخانه بازيافت در شهرستان کيار تشکيل شد.
آغاز مطالعات احداث کارخانه بازیافت زباله در شهرستان کیار
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار جلسه مديريت پسماند شهرستان کيار متشکل از بخشداران بخش مرکزي کيار و ناغان، شهرداران شهرهاي چهارگانه کيار، مديران عامل تعاوني هاي دهياران بخش مرکزي و ناغان و دهياران روستاهاي خراجي و تشنيز در محل شهرداري شلمزار تشکيل شد و در خصوص اعتبارات دولتي تخصيص يافته به شهرستان کيار جهت احداث کارخانه بازيافت زباله در يکي از نقاط شهرستان کيار بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

بخشدار بخش مرکزي کيار در اين جلسه گفت: به منظور ايجاد هماهنگي و انسجام درخصوص کتابخانه بازيافت زباله شهرستان کيار لازم است در گام اول شرکت تعاوني متشکل از همه شهرداري ها و دهياري هاي شهرستان کيار تشکيل شود و در اين خصوص با تعيين سهام هر کدام از اعضا بر اساس پارامترهايي اعم از ميزان سرمايه و زمين تامين شده توسط اعضا، جمعيت و... نسبت به سهام بندي اين کارخانه و شرکت اقدام پذيرد.

ولي پور در ادامه گفت: با توجه به اينکه عمليات احداث کارخانه بازيافت زباله بر اساس استانداردهاي زيست محيطي انجام شود لذا لازم است در گام دوم مکان هايي که جهت احداث کارخانه بازيافت در شهرستان کيار مدنظر قرار گرفته شده است مورد مطالعه قرار گيرد و پس از اتمام مطالعات نسبت به احداث کارخانه اقدام شود و در صورتي که پيوست زيست محيطي مطالعات انجام شده مکاني را جهت احداث کارخانه تائيد کرد مي توان جهت آغاز عمليات اجرايي اقدام نمود.

به گزارش کيار بيدار در حال حاضر مهمترين معضل بهداشتي و زيست محيطي شهرها و روستاهاي شهرستان کيار مساله پسماند است که در حال حاضر شهرداري ها و دهياري ها به شکل غيراستاندارد با احدث ترانشه نسبت به دفع و دفن زبله ها اقدام مي نمايند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۲:۲۳

5 Feb 2020