۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۳۵۸۲۷
مسئول سازندگي ناحيه بسيج دانشجويی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تشکيل گروه جهادي دانشجويي با نام شهيد محسن حججي

مسئول سازندگي ناحيه بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری گفت: گروه جهادي دانشجويي با نام شهيد محسن حججي متشکل از نخبگان جهادي دانشجويي استان تشکیل و ساماندهی می شود.
تشکيل گروه جهادي دانشجويي با نام شهيد محسن حججي
به گزارش جهانبین نیوز وفا همتي مسئول سازندگي ناحيه بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با  منطقه آزاد؛ از تشکيل گروه جهادي دانشجويي با نام شهيد محسن حججي متشکل از نخبگان جهادي دانشجويي چهارمحال و بختیاری خبر داد.

حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم منجر به پرورش افراد با روحیه شهید حججی می‌شود

وي ابراز داشت: گروه هاي جهادي با لبيک گفتن به فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) براي کمک به مناطق محروم و و همچنين ايجاد حرکت خودسازي و تربيت افراد و دانشجويان با روحيه جهادي تشکيل مي شوند.

مسئول سازندگي ناحيه بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری بیان داشت: حضور اين افراد در مناطق محروم و لمس کمبودها و محروميت ها در آينده مديران و افراد با روحيه جهادي و دلسوز همچون شهيد حججي ها را پرورش مي دهد.

مظلومیت شهید حججی یادآور جهاد عاشورئیان است

وفا همتي ضمن اشاره به جايگاه والاي اين شهيد مدافع حرم و مظلوميتش که يادآور جهاد عاشورائيان بود اظهار کرد: شهيد حججي که دو اعزام به مناطق محروم چهارمحال و بختياري را در کارنامه جهادي خود داشته است نمونه اي شاخص از جهادگران پرورش يافته در اين عرصه مي باشد.

گفتني است بسيج دانشجويي استان به پاس زحمات و ماندگاري نام اين شهيد بزگوار و با پيشنهاد نخبگان جهادي دانشجويي گروه جهادي به نام مقدس اين شهيد بزرگوار تشکيل خواهند داد.

انتهاي پيام1026ج/920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۱:۰۶

1 Jan 2020