۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۳۵۸۲۶
کارشناس مسائل سیاسی:

کودتاي 28 مرداد سندی آشکار از دست‌اندازی استکبار بر حقوق ملت‌هاست

کارشناس مسائل سیاسی گفت: کودتای آمریکایی 28 مرداد سندي روشن در دست اندازي استکبار بر حقوق ملت هاست، تاريخ ايران خيانت هايي را که ايادي استکبار چه در داخل و چه در خارج از کشور بر ملت عزيز و شريف ايران روا داشته اند گواهي مي دهد.
کودتاي 28 مرداد سندی آشکار از دست‌اندازی استکبار بر حقوق ملت‌هاست
به گزارش جهانبین نیوز؛ عباس شبان، کارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با منطقه آزاد، ابعاد مختلف کودتاي ۲۸ مرداد را بررسي و اظهار کرد: اين واقعه سندي روشن در دست اندازي استکبار بر حقوق ملت هاست، تاريخ ايران خيانت هايي را که ايادي استکبار چه در داخل و چه در خارج از کشور بر ملت عزيز و شريف ايران روا داشته اند گواهي مي دهد.

وی به موضوع راستی آزمایی اشاره و ابراز داشت: متأسفانه برخی به دیروز آمریکا نگاه نمی کنند؛ چطور ممکن است کشوری که قصد براندازی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته، امروز از در صلح وارد شود و منافع مردم ما را به منافع خود ترجیح دهد؟ رهبر انقلاب اگر بحث نفوذ را مطرح می کنند به خاطر اینست که کشور از این موضوع آسیب دیده ولی متأسفانه برخی چشم و گوش خود را بسته اند و دارند از یک سوراخ دوبار گزیده می شوند، این ها ویژگی یک مومن نیست، مومن می بایست با هوش و سیاستمدار باشد.

کودتای ۲۸ مرداد یک قاعده و فرمول بود برای حل مشکلات امروز

شبان بیان داشت: کودتای ۲۸ مرداد یک قاعده و فرمول بود برای حل مشکلات امروز، با این فرمول به جواب سوالات زیادی می توان رسید؛ می توان فهمید جبهه داخلی چقدر آسیب پذیر است، می توان فهمید دشمن چقدر حیله گر است، می توان فهمید استکبار چقدر بر اهداف شوم خود اصرار می ورزد، می توان فهمید سران و مسئولین از خطا و اشتباه منزه نیستند و هزاران درس دیگر.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: این درس ها و هشدارها را باید شنید و دید و بازگشت به عقب داشت تا بتوان بر مبنای آن ها عملکردی از خود نشان داد که تاریخ درباره آن به خوبی و به راحتی قضاوت کند، گاهی اوقات کتاب های تاریخ هم شرمنده عملکرد برخی از صاحب منصبان در کشور است.

انتهای پیام1026ج/920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۸:۰۴

29 Dec 2019