۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۳۵۷۵۴
فرماندار شهرستان شهرکرد:

عدم وجود اطلاعات مناسب مانع مديريت سازمان هاي مردم نهاد

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: عدم وجود اطلاعات مناسب و داده هاي قابل استناد باعث شده تا نتوان بهره لازم را از سازمان ها ي مردم نهاد برد.
عدم وجود اطلاعات مناسب مانع مديريت سازمان هاي مردم نهاد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ حميد ملك پور فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار کرد: به منظور تكميل و به روز رساني طرح ملي بانك اطلاعاتي سازمان هاي مردم نهاد پرسشنامه هاي بانك اطلاعات اين تشكل ها تكميل و جمع آوري شد.

وي به اهميت آسيب شناسي مديريتي سازمان هاي مردم نهاد اشاره كرد و ادامه داد: عدم وجود اطلاعات مناسب و داده هاي قابل استناد باعث شده تا نتوان بهره لازم را از اين سازمان ها برد و نيز منجر به عدم استفاده بهينه و مطلوب از ظرفيت هاي اين نهادهاي اجتماعي گرديده است و در نتيجه سبب شده تا تشكل هاي مردم نهاد در توسعه مشاركت هاي اجتماعي نقش چشمگيري نداشته باشند.

فرماندار شهرستان شهركرد افزود:پرسشنامه هاي بانك اطلاعاتي سازمان هاي مردم نهاد به منظور حل مشكلات مربوط به اين سازمان ها تكميل و جمع آوري شد تا بتوان از ظرفيت هاي بالقوه اين تشكل ها در جهت حل معضلات اجتماعي بهره برد.

ملك پور تصريح كرد: پنجمين دوره انتخابات سازمان هاي مردم نهاد اين شهرستان نيز با حضور هيئت نظارت و اجرايي برگزار شد كه در نهايت دو نفر به عنوان عضو اصلي و علي البدل به مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۱:۴۳

8 Feb 2020