کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان شهرکرد:

عدم وجود اطلاعات مناسب مانع مديريت سازمان هاي مردم نهاد

21 مرداد 1396 ساعت 14:06

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: عدم وجود اطلاعات مناسب و داده هاي قابل استناد باعث شده تا نتوان بهره لازم را از سازمان ها ي مردم نهاد برد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ حميد ملك پور فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار کرد: به منظور تكميل و به روز رساني طرح ملي بانك اطلاعاتي سازمان هاي مردم نهاد پرسشنامه هاي بانك اطلاعات اين تشكل ها تكميل و جمع آوري شد.

وي به اهميت آسيب شناسي مديريتي سازمان هاي مردم نهاد اشاره كرد و ادامه داد: عدم وجود اطلاعات مناسب و داده هاي قابل استناد باعث شده تا نتوان بهره لازم را از اين سازمان ها برد و نيز منجر به عدم استفاده بهينه و مطلوب از ظرفيت هاي اين نهادهاي اجتماعي گرديده است و در نتيجه سبب شده تا تشكل هاي مردم نهاد در توسعه مشاركت هاي اجتماعي نقش چشمگيري نداشته باشند.

فرماندار شهرستان شهركرد افزود:پرسشنامه هاي بانك اطلاعاتي سازمان هاي مردم نهاد به منظور حل مشكلات مربوط به اين سازمان ها تكميل و جمع آوري شد تا بتوان از ظرفيت هاي بالقوه اين تشكل ها در جهت حل معضلات اجتماعي بهره برد.

ملك پور تصريح كرد: پنجمين دوره انتخابات سازمان هاي مردم نهاد اين شهرستان نيز با حضور هيئت نظارت و اجرايي برگزار شد كه در نهايت دو نفر به عنوان عضو اصلي و علي البدل به مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 35754

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35754/عدم-وجود-اطلاعات-مناسب-مانع-مديريت-سازمان-هاي-مردم-نهاد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir