۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۳۵۷۴۴
امام جمعه سامان /

دولت نبايد به فشار هاي مرموز بدخواهان ملت ايران به ويژه سران فتنه تن دهد

امام جمعه شهرستان سامان سران فتنه هيچ گونه تضميني براي پايان دادن به شيطنت هاي خود عليه نظام نمي دهند، گفت: رمز موفقيت دولتمردان دولت دوازدهم قطعاً در تشخيص درست اوضاع و تن ندادن به فشارهاي مرموز بدخواهان ملت ايران و به ويژه سران فتنه است.
دولت نبايد به فشار هاي مرموز بدخواهان ملت ايران به ويژه سران فتنه تن دهد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، حجت الاسلام والمسلمين محسن ملکپور امروز در خطبه هاي اين هفته نماز عبادي سياسي روز جمعه در شهرستان سامان با اشاره به مراسم تنفيذ و تحليف رياست جمهوري، افزود: دولت دوازدهم با پشت سر گذاشتن اين مراسم، به فضل الهي رسماً وارد يک دوره ۴ ساله ديگر براي خدمت به ميهن اسلامي و مردم شريف ايران شد.

وي اظهار داشت: اگر نگاهي به متن حکم تنفيذ رياست جمهوري دوره دوازدهم داشته باشيم رهبر معظم انقلاب علاوه بر شکر به درگاه الهي و تقدير از مردم و منصوب کردن شخصيت منتخب مردم به رياست جمهوري توصيه هاي جدي نيز ارائه کردند.

خطيب نماز جمعه سامان در ادامه بيان داشت: مقام معظم رهبري در بيانات خود در مراسم تنفيذ رياست جمهوري، توصيه ها و تذکرات را بيان فرمودند که مهمترين محورهاي سخنراني ايشان در ۳ بخش است که از جمله جهت گيري اصلي دولت دوازدهم، محور دوم آنکه مسئولان کشور و مردم نبايد از توطئه‌هاي دشمنان غافل شوند و سوم آن ۱۰ توصيه اي است که به رئيس جمهور و همکارانشان مي باشد که همه مهم اند و جاي بحث دارد.

ملک پور عنوان کرد: فصل همدلي و همکاري آغاز شده و تبعا در شرايطي که امروز در منطقه و جهان وجود دارد و اين آرايش هاي پنهان و آشکار دشمنان قسم خورده را که مي‌بينيم بيشتر از هر زمان انتظار مي رود که همه ظرفيت‌هاي داخلي براي پيشرفت کشور و تعالي کشور بسيج شوند، چرا که بدخواهان و معانداني هستند که همواره آرزوي پوچ نابودي نظام و انقلاب اسلامي را در سر دارند و با خيال واهي مي‌خواهند با سوء استفاده از برخي جريان‌هاي پس مانده از فتنه هاي سابق جنگ رواني داشته باشند تا شايد در گلوگاه هاي تصميم سازي کشور نفوذ کنند و فکر و ذهن مسئولان را براي چند صباحي از مصالح ملي و وظايف اصلي منحرف کنند و به مسئله هاي چالشي و موضوعات فرعي سوق بدهند.

وي تاکيد کرد: رمز موفقيت دولتمردان دولت دوازدهم قطعاً در تشخيص درست اوضاع و تن ندادن به فشارهاي مرموز بدخواهان ملت ايران و به ويژه سران فتنه که با آن همه خسارت، بدون عذر خواهي مي خواهند رأي مردم را مصادره کنند و هم اکنون سهم‌خواهي مي‌کنند و جماعتي که از طرفي ادعا دارند به ارزش‌هاي انقلاب و آرمان‌هاي امام راحل پايبند و وفادارند، ولي هيچ عکس‌العملي نسبت به عبور از خط و خطوط قرمز نشان ندادند.

امام جمعه سامان ادامه داد: آنها حتي تضميني هم براي پايان دادن به شيطنت هاي خود عليه نظام نمي‌دهند و گاهي سخن از رفع حصر و تقبيح حصر مي‌زنند.

وي با اشاره بر اينکه دشمن از ۲ مطلب مهم خيلي رنج مي برد، تصريح کرد: اول آنکه پيروي قاطع خلف صالح امام از منش و روش امام راحل و عظيم‌الشأن انقلاب و ادامه همان مسير الهي و انقلابي توسط رهبر معظم انقلاب و دومين مطلبي که دشمن هميشه از آن رنج مي‌برده حضور هميشگي مردم در صحنه هاي دفاع از انقلاب اسلامي و صحنه هاي سياسي يا غير سياسي است که بايد قدردان اين مردم عزيز بود.

خطيب نماز جمعه سامان در ادامه تاکيد کرد: همه مسئولين نبايد فتنه‌ها و خسارت هاي آن را فراموش کنند و براي خدمت به مردم بايد تلاش کنند و وعده‌هاي داده شده را به خصوص بحث معيشت مردم که جزء توصيه‌هاي مقام معظم رهبري است مد نظر قرار بدهند.

ملک پور در بخش ديگري از خطبه ها به فرا رسيدن ۲۳ مردادماه روز مقاومت و پيروزي قهرمانانه حزب الله لبنان در مقابل ارتش تا دندان مسلح رژيم صهيونيستي در جنگ ۳۳ روزه اشاره کرد و اظهار داشت: در اين جنگ، حزب الله يک جهاد به تمام عيار را به نمايش گذاشت که اولين ويژگي آن اين بود که مجموعه اي از يک کشور عربي در مقابل رژيم صهيونيستي به پيروزي رسيدند.

امام جمعه سامان با عنوان اينکه تمام جنگ‌هايي که بين اسرائيل و کشورهاي عربي اتفاق افتاده بود چيزي جز شکست به دست نيامده بود، افزود: در اينجا جريان به عکس شده است و اين پيروزي، پيروزي يک مجموعه محدود نبود بلکه پيروزي اسلام و قرآن و جهاد همراه با صبر و اخلاص بود.

ملک پور در بخش پاياني خطبه ها، به ۲۳ ذيعقده روز زيارتي مخصوص حضرت امام رضا (ع) از راه دور اشاره کرد و افزود: همه مي‌توانند در هر جايي که هستند، از راه دور با گفتن (صل الله عليک يا ابالحسن يا علي بن موسي رضا عليه السلام) به محضر اين امام همام سلام بدهند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۵:۴۱

10 Jan 2020