کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری:

فعالیت بیش از 250 شبکه علیه ایران گواه اقدامات گسترده دشمن در مقابل کشور است

18 مرداد 1396 ساعت 16:01

مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز دشمن در اقدامی بی‌سابقه علیه ایران اقدامات گسترده‌ایی را آغاز کرده است گفت: فعالیت بیش از 250 شبکه علیه جمهوری اسلامی ایران خود گواه اقدامات گسترده دشمن در مقابل ایران است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان که به همت بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری برگزار شد اظهار کرد: باید همواره گرامی بداریم یاد و خاطره شهدا را و هرگز فراموش نکنیم رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این انسان‌های بزرگ را.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در اقدامی بی‌سابقه علیه ایران اقدامات گسترده‌ایی را آغاز کرده است افزود: فعالیت بیش از 250 شبکه علیه جمهوری اسلامی ایران خود گواه اقدامات گسترده دشمن در مقابل ایران است.

عظیمی تاکید کرد: بحمدالله صدا و سیما به تنهایی در برابر این رسانه‌های ایستاده و علیه این حجمه‌ها کار می‌کند.

مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه همه جوانان انقلابی مسئول مقابله با حجمه‌های دشمنان هستند یادآور شد: لازم است همه ظرفیت‌ها را در این راستا منسجم کنیم چون در این شرایط وظیفه ماست که در کنار هم قرار بگیریم و با هم حرکت کنیم تا به این ترتیب بستری شویم برای وحدت نیروهای انقلابی.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در برنامه تجلیل شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 35729

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35729/فعالیت-بیش-250-شبکه-علیه-ایران-گواه-اقدامات-گسترده-دشمن-مقابل-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir