۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۳۵۷۲۰
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

آموزش‌های تقویت‌کننده اعتماد به نفس در کودکان، زیربنایی برای جامعه موفق هستند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش‌هایی که بر پایه تقویت اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان انجام می‌شوند زیربنایی برای یک جامعه موفق در آینده خواهد بود.
آموزش‌های تقویت‌کننده اعتماد به نفس در کودکان، زیربنایی برای جامعه موفق هستند
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از اجرای طرح فرهنگی «من می توانم» در مرکز فرهنگی هنری سورشجان خبر داد.

وی ادامه داد: پرورش روحیه خودباوری و آگاهی از توانایی در افراد موجب تقویت اعتماد به نفس در آنان می شود و زمینه ساز آینده ای موفق برای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

رحیمی با تاکید بر شناساندن مهارت‌ها و قابلیت‌های کودکان و نوجوانان به آنان افزود: افراد با اعتماد به نفس سالم و طبیعی می‌توانند احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند و از توانمندی‌های‌شان در راستای کسب موفقیت استفاده کنند.

رحیمی اجرای طرح فرهنگی «من می‌توانم» را یکی از طرح‌های مناسب در زمینه ارائه راهکارهای موثر برای رشد اعتماد به نفس در میان کودکان و نوجوانان دانست و بیان کرد: آموزش‌هایی که بر پایه تقویت اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان انجام می‌شوند زیربنایی برای یک جامعه موفق در آینده خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری باور نداشتن موانع و عبور از آنها، تلاش مضاعف برای انجام کارها، شناخت واقعیت‌ها، برقراری ارتباط با دیگران، به دنبال پیروزی بودن و... را از سر فصل‌های مورد توجه در این طرح عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها طی مرداد و شهریورماه سال جاری به صورت کارگاه‌های فرهنگی، مشاوره‌ای برگزار می‌شود.

در این طرح بیش از ۵۰ عضو نوجوان دختر و پسر شرکت کرده و راهکارهای افزایش اعتماد به نفس را تجربه خواهند کرد.

گفتنی است آموزش مهارت‌های زندگی ازجمله آموزش‌های هدفمند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با اجرای طرح‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان در مراکز کانون ارائه می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۹:۱۹

30 Dec 2019