۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۳۵۷۰۵

لذت مطالعه، هدیه من برای همکارانم

کاسب چهارمحالی گفت: شاید کار ما در ارائه کتاب کار بزرگی نباشد و حجم کتبی که در کتابخانه ارائه می‌دهیم زیاد نباشد اما همین چند روز شاهد استقبال خوب همکاران‌مان از کتاب‌ها بودیم و این موضوع که می‌بینم کتاب‌ها جذابیت زیادی برای مخاطبان دارد برای‌مان بسیار لذت‌بخش است.
لذت مطالعه، هدیه من برای همکارانم
به گزارش جهانبین نیوز؛ کتاب یار مهربان فراموش شده‌ایی است که شاید در زندگی که سال‌هاست به روزمرگی مبتلا شده دیگر جایی ندارد و مردم بیش از آنکه به فکر تغذیه روح خود باشند ناگزیر به دنبال تامین ملزومات زندگی جسمانی خود و فرزندان خود هستند.

دیگر کمتر می‌بینیم مادری را که وعده خرید جایزه کتاب به کودک خود بدهد و این نشان از کمرنگ شدن نقش کتاب در زندگی‌های‌مان دارد.

اما در این شلوغی‌ و درگیری‌های روزمره یکی از شهروندان در چهارمحال و بختیاری در اقدامی مبتکرانه همکاران خود را ترغیب به مطالعه کتاب می‌کند و به معنای واقعی آتش به اختیار قدم در مسیر فرهنگ گذاشته و اقدام به کار تمیز فرهنگی کرده است، گفت‌وگوی جهانبین نیوز با این جوان خوش‌ذوق در زیر آمده است:

جهانبین نیوز: خودتان را معرفی کنید و کمی از شغل‌تان برای‌مان توضیح دهید:

میرسالاری: سید محمدحسین میرسالاری هستم ۳۶ سال سن دارم، عمده‌فروش قطعات جانبی کامپیوتر هستم، بیشتر کار ما با مغازه‌دارها است که همکاران خودمان هستند و درواقع با مصرف‌کنندگان ارتباطی نداریم و به نوعی عمده‌فروش هستیم، درواقع ۹۵ درصد کالایی که ما عرضه می‌کنیم تولید داخلی ندارد اما هر محصولی که در داخل کشور تولید می‌شود را وارد نمی‌کنیم و همان تولیدات داخلی را ارائه می‌دهیم.


جهانبین نیوز: در مورد کار فرهنگی که انجام دادید بگویید:

میرسالاری:
همیشه به دنبال انجام کاری خاص و نو برای مشتریانم بودم و از آنجایی که من به کتاب علاقه بسیاری دارم خواستم دیگران را نیز در بهرمندی از آن شریک کنم و به این فکر افتادم که یک قفسه در محل کارم قرار دهم و به این ترتیب با امانت دادن کتاب کاری فرهنگی در کنار شغلم داشته باشم.


جهانبین نیوز: موضوع کتاب‌هایی که در کتابخانه خود دارید را چطور انتخاب کردید؟

میرسالاری:
از آنجایی که مشتریان ما همه همکار خودمان هستند بیشتر سعی کردیم کتاب‌های مربوط به فروش و تجارت که تخصصی هستند در قفسه کتاب‌مان داشته باشیم اما در این بین کتب روانشناسی، دفاع مقدس، مذهبی، ادبیات و... نیز وجود دارد.

جهانبین نیوز: کارتان را با چند کتاب و از کی شروع کردید؟ هزینه خرید کتاب‌ها را از کجا تامین کردید؟


میرسالاری:
از دو هفته پیش کارم را با ۱۵۰ جلد کتاب آغاز کردم و هزینه خرید بخش عمده‌ای از کتب را خودم پرداختم اما یکسری از کتب را هم ارشاد گرفتیم.

جهانبین نیوز: کتب را چگونه در اختیار مراجعان قرار می‌دهید:

میرسالاری: معمولا کتاب‌های‌مان را بصورت امانت به مراجعان می‌دهیم و برای سهولت کار در حال طراحی نرم‌افزاری برای ثبت‌ اسامی افراد دریافت‌کننده کتاب هستیم، کتاب‌ها به مدت یک هفته در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد.


جهانبین نیوز: استقبال از کتاب‌ها چطور بود:

میرسالاری: استقبال خوبی از کتاب‌ها شده و تقریبا همه قفسه‌ها در این مدت که شروع به کار کردیم خالی شده است و حتی برخی از مخاطبان از استان‌های دیگر هستند، ما از دیگر صنف‌ها برای دریافت کتاب دعوت می‌کنیم و اگر کتابی برای امانت یا هدیه به کتابخانه کوچک ما دارند از آن‌ها استقبال می‌کنیم.

جهانبین نیوز: حرف آخرتون:

میرسالاری: شاید کار ما کار بزرگی نباشد و حجم کتبی که در کتابخانه ارائه می‌دهیم زیاد نباشد اما همین چند روزی که کارمان را آغاز کردیم شاهد استقبال خوب همکاران‌مان از کتاب‌ها بودیم و این موضوع که می‌بینم جذابیت زیادی برای مخاطبان دارد برای‌مان بسیار لذت‌بخش است.




انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۷:۰۱

31 Jan 2020