۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۳۵۶۸۷
رئيس هيات فوتبال سامان:

حضور ملي پوشان فوتبال کشور را در مقابل رژيم صهيونيستي محکوم کرد

رئيس هيات فوتبال شهرستان سامان بازي فوتباليست هاي ملي پوش کشور را در مقابل رژيم صهيونيستي محکوم و ابراز داشت: بايد اين دو بازيکن ملي کشور پايبند به آرمان و اعتقادات ملت ايران باشند.
حضور ملي پوشان فوتبال کشور را در مقابل رژيم صهيونيستي محکوم کرد
به گزارش جهانبین نیوز، رئيس هيات فوتبال شهرستان سامان تورج فتاحی  در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه بازي بازيکنان تيم ملي فوتبال حاج صفي و شجاعي در مقابل تيم رژيم صهيونيستي شجاعي و حاج صفي نماينده ايران بودند و بايد به آرمان هاي مردم ايران وفادار مي ماندند، اظهار داشت: بايد بازي اين بازکنان از نظر باشگاه ، تماشاچيان و ملت و خودشان مطرح است.

تورج فتاحي با اشاره بر اينکه خودشان صحبتشان بر اين است که به اجبار مقابل اين تيم به ميدان رفته اند و اگر در اين بازي حضور پيدا نمي کردند هيچ گونه حق و حقوقي دريافت نمي کردند، بيان داشت: اما براي ملت ايران بازي در مقابل تيم رژيم صهيونيستي بسيار ناراحت کننده است چرا که مردم ملت ايران بر باور ها و اعتقادت پايبند هستند تا حق و حقوق .

وي با اشاره بر اينکه مردم اين ملت بر اين عقيده هستند که اين بازيکنان نبايد عقيده و آرمان هاي ملت ايران را زير پا مي گذاشتند، تصريح کرد: فدارسيون فوتبال بايد با صبر و حوصله و در با در نظر گرفتن حق و حقوق ملت و ... قضاوت کند .

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۸:۰۰

30 Dec 2019