۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۳۵۶۳۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مدیران تنها به آمار و گزارش‌ها اکتفا نکنند/ مسئولان نگاه اعتدال محور را سرلوحه خود قرار دهند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران نباید تنها به گزارش‌ها و آمار اکتفا کنند و این موضوع را مدنظر داشته باشند که آمار با واقعیت بسیار اختلاف دارد.
مدیران تنها به آمار و گزارش‌ها اکتفا نکنند/ مسئولان نگاه اعتدال محور را سرلوحه خود قرار دهند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  با بیان اینکه کار در بحث مدیریت بسیار مهم و اساسی است و انتظار اسلام انجام اقدام جدی در این زمینه است اظهار کرد: حرکت با یک نگاه جامع، همراه با اخلاص دغدغه اساسی مقام معظم رهبری است و برای تحقق این امر مدیران باید با اشراف کامل به همه زوایای حوزه مدیریتی خود گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیران نباید تنها به گزارش‌ها و آمار اکتفا کنند و این موضوع را مدنظر داشته باشند که آمار با واقعیت بسیار اختلاف دارد.

وی با بیان اینکه بررسی و مقایسه آمار توسط مدیر از وظایف مدیران است خاطرنشان کرد: در کشور با بسیاری از تبعیض‌ها و کارهای ناتمام مواجهیم و این ضایعه باید با جدیت پیگیری شود.

امام جمعه شهرکرد حضور جدی مدیران در مناطق محروم و صعب‌العبور را وظیفه آن‌ها عنوان و تاکید کرد: متاسفانه وضعیت زندگی در این مناطق در شان جمهوری اسلامی ایران نیست و محرومیت و فقر در این مناطق بیداد می‌کند.

نکونام گفت: نگاه اعتدال محور باید سرلوحه مسئولان قرار بگیرد و لازم است مشکلات در این مناطق یک به یک بررسی شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: نیاز است که به پرداخت وام‌های خوداشتغالی، مستمری، مسکن و... برای افراد تحت پوشش توجه ویژه شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۷:۲۲

28 Jan 2020